Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:27:03 GMT

عجیب ترین پایان برای آدم ربایی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۶۰۵۷

حوادث رکنا: ۲ قاچاقچی آدم ربا پس از آنکه سه تبعه خارجی را گروگان گرفتند دستگیر شدند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سردار محمد قنبری، رئیس پلیس استان سیستان وبلوچستان گفت: در اوایل مهرماه با کسب خبری مبنی بر گروگانگیری سه تبعه خارجی در محدوده شهر خاش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس Police امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد سه تبعه خارجی غیرمجاز که بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند هنگام انتقال به مناطق مرکزی کشور توسط قاچاقچیان انسان؛ گروگان hostage گرفته شده و آدم ربایان با تماس با خانواده این افراد در آنسوی مرز‌ها تقاضای ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای آزادی Freedom این افراد می‌کنند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس امنیت عمومی با همکاری تیمی از پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان‌ها آغاز کردند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی با گسترش چتر اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را روز گذشته در محدوده شهرک آتش نشانی شهر زاهدان شناسایی کردند.

قنبری بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه آدم ربایان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۲ آدم ربا را دستگیر و با راهنمایی متهمان سه فرد ربوده شده که در همان محدوده نگهداری می‌شدند، را آزاد کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا افزود: پلیس اجازه جولان به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهد و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی گروگانگیری پلیس Police گروگان hostage آزادی Freedom اخبار حوادث آدم ربایی سیستان و بلوچستان پرونده دستگیر حوادث سیستان و بلوچستان تبعه خارجی اخبار سیستان و بلوچستان عکس ایران فیلم تجاوز دختر مرد پرونده خانواده جوان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان