Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  روز پنجم، سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی با رقابت نمایندگان کشورمان در رشته های مختلف آغاز شده است که نتایج ورزشکاران کاروان خودباوری و امید به شرح زیر است:

** پارادوومیدانی:

* آرزو رحیمی چراغ اول طلا را روشن کرد

در شروع رقابت های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی 2018 که از صبح امروز در زمین اصلی ورزشگاه GBK دنبال شد؛ آرزو رحیمی نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F32 با پرتابی به میزان 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 نخستین مدال طلا را در روز پنجمِ مسابقات برای کاروان خودباروی و امید به ارمغان آورد تا نخستین مدال ایران در این روز به رنگ زرین طلا باشد.

* مهدوی‌کیا به مدال برنز رسید

در دوی 400 متر کلاس T13 بانوان عذرا مهدوی‌کیا با ثبت حدنصاب 01:08.18 موفق به کسب مدال برنز شد. در این ماده مانا ساساکی از ژاپن با رکورد 01:01.48 اول شد و به مدال طلا رسید. مدال نقره هم به دونده اندونزیایی با رکورد 01:05.29 اختصاص یافت.

* ظریف هم طلایی شد

در دوی 400 متر کلاس T13 امروز تیم کشورمان سه نماینده داشت که از جمع آنها امید ظریف صنایع با ثبت زمان 51.407 ثانیه پیشاپیش دیگر دوندگان از خط پایان گذشت و طلایی شد.

در این بخش سنگوات لامسان از تایلند و آونیل کومار از تایلند به ترتیب با رکوردهای 51.994 و 51.996 ثانیه به مدال‌های نقره و برنز رسیدند.

علیرضا فرح و محمد مشهدیان نیز با رکوردهای 52.896 و 54.989 ثانیه چهارم و پنجم شدند.

* خسروانی مدال برنز پرش طول مردان را بر گردن آویخت

امیر خسروانی نماینده کشورمان در ماده پرش طول مردان کلاس T12 به مصاف حریفانش رفت که با ثبت رکورد 7.01 مدال برنز را از آن خود کرد.
نمایندگان ازبکستان با 7.22 و مالزی با 7.05 مدال های طلا و نقره این ماده را گرفتند.

* محمودی در پرتاب دیسک کلاس F12 بانوان چهارم شد

در ماده پرتاب دیسک کلاس F12 بانوان راضیه محمودی نماینده کشورمان با پرتابی به طول 29.23متر به عنوان چهارمی بسنده کرد.

در این بخش ژائو یوپنگ از چین با رکوردی به میزان 42.89متر اول شد و به مدال طلا رسید. همچنین سانیا بورخانوا از ازبکستان و لیو یان تینگ از چین‌تایپه به ترتیب با رکوردهای 38.42 و 33.79 متر دوم و سوم شدند.

** پاراتیروکمان:

* قهرمانی تیم میکس ریکرو ایران در رقابت های تیراندازی باکمان

تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در فینال رقابت های تیراندازی باکمان مقابل ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در مرحله رده بندی نیز تیم چین در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید و عنوان سوم را به دست آورد.



* نایب قهرمانی تیم میکس کامپوند ایران

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب هادی نوری و راضیه شیرمحمدی در فینال رقابت های پاراتیراندازی باکمان مقابل تیم چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۲ شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

در مرحله رده بندی نیز تیم کره جنوبی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ مقابل ژاپن به پیروزی رسید و عنوان سوم را به دست آورد.

تیم ملی تیراندازی باکمان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با کسب ۲ مدال طلا ۲ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

** پارادوچرخه سواری:

*رقابت ایران و اندونزى براى رسیدن به مدال برنز ماده تیم اسپرینت

در مرحله مقدماتى مسابقات پارادوچرخه سوارى ماده تیم اسپرینت، تیم ایران متشکل از مهدى محمدى، صابر رحیم پور و بهرام سلیمانى با ثبت رکورد ٥٧ ثانیه و ٢٥٠ هزارم ثانیه در میان چهارم تیم عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

در این رقابت ها چین اول شد و تیم هاى مالزى و اندونزى در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در مرحله رده بندى و براى رسیدن به مدال برنز ایران به مصاف اندونزى می رود و در فینال تیم هاى چین و مالزى با هم دیدار مى کنند.

مرحله نهایى مسابقات از ساعت ١٥ آغاز مى شود.



* عنوان ششم ایران در تعقیبى انفرادى مردان

در مرحله مقدماتى رقابت هاى دوچرخه سواری تعقیبى انفرادى نابینایان مردان، تیم ایران با ترکیب طاهر مقدم و سینا امیرعلائى عنوانى بهتر از ششم را کسب نکرد.

در این رقابت ها ٩ تیم حضور داشتند که در پایان تیم هاى ژاپن، مالزى، هند و کره جنوبى عناوین اول تا چهارم را کسب کردند تا برگزار کننده دیدارهاى نهایى باشند.

بدین ترتیب تیم هاى ژاپن و مالزى براى کسب مدال طلا و تیم هاى هند و کره جنوبى جهت رسیدن به مدال برنز رقابت مى کنند.

** جودو نابینایان و کم بینایان:

* برتری تیمی ایران برابر قزاقستان در جودو نابینایان
تیم ملی کشورمان در مسابقات تیمی جودو نابینایان و کم بینایان سومین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با ترکیب رضا غلامی در وزن منهای ۶۶، علی عباس نژاد در منهای ۷۳، امید جعفری در منهای ۸۱، وحید نوری منهای ۱۰۰ و محمدرضا خیرالله زاده ۱۰۰+ کیلوگرم در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز با پیروزی در تمام اوزان از سد مغولستان گذشت و راهی فینال مسابقات تیمی این رشته شد.

ایران در دیدار نهایی این رقابت ها عصر امروز برابر تیم ملی کره جنوبی به میدان خواهد رفت‌.



**گلبال
*بانوان گلبالیست در نیمه نهایی باختند

ظهر امروز تیم گلبال ایران به مصاف تیم قدرتمند چین رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع حریف به پایان رسید.

تیم ایران در بازی بعدی برای کسب عنوان سومی با پیروز بازی تیم تایلند و کره به رقابت خواهد پرداخت.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا دوشنبه ۶ فروردین در بیشکک قرقیزستان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب دومین پیروزی خود شدند.   دختران آیس هاکی ایران مقابل قرقیزستانِ میزبان ۶ بر صفر به برتری رسیدند.   نمایندگان کشورمان پیش از این مقابل امارات با نتیجه ۱۶ بر صفر به پیروزی رسیده بودند.   دختران هاکی روی یخ کشورمان در ادامه این رقابت‌ها جمعه با هند و شنبه با فیلیپین رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان