Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد با متخلفان در بازار بدون اغماض انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۹ مهر) از ۲ فروشگاه زنجیره ای استان به صورت سرزده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفر گوهرگانی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، جمعی از کارشناسان حوزه اقتصادی استانداری و خبرنگاران به صورت سرزده از نحوه قیمت و موجودی کالا در فروشگاه های زنجیره ای کوروش و اتکا در سطح شهر یاسوج بازدید کردند.

 

گوهرگانی در حاشیه این بازدیدها و خطاب به فروشندگان کالاها، تاکید کرد: موجودی انبارها به ویژه در خصوص کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای باید به صورت روزانه به صنعت و معدن و حوزه استانداری اطلاع رسانی شود.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورت ارائه آمار و اطلاعات دقیق در این زمینه، از احتکار کالا و کمبود آن در بازار جلوگیری می شود.
 

وی یادآور شد: استاندار رئیس ستاد تنظیم بازار بوده و معاون اقتصادی استاندار به عنوان نماینده استاندار وظیفه خود می داند به صورت سرزده، میدانی و مستمر بازار را رصد کند.
 

گوهرگانی با بیان اینکه بدون شک در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد با متخلفان در بازار بدون اغماض انجام می شود، گفت: نحوه توزیع کالا و قیمت ها در این ۲ فروشگاه خوب ارزیابی و به دلیل رعایت حقوق مصرف کنندگان از فروشندگان قدردانی می کنم.
 

گفتنی است، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این بازدیدها بررسی قیمت ها در سطح شهر یاسوج را محور خود قرار داد.
 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی سردار اشتری اوقات فراغت حوزه هنری نیروی انتظامی اردبیل ارزانی 19 مهر احتکار کالا احتکار سازمان صنعت معدن و تجارت تخلف بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان