Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:13:00 GMT

هیچ اعتصابی در بازار همدان نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۶۳۳۰

هیچ اعتصابی در بازار همدان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتاق اصناف همدان با بیان تعطیلی بازار صحت ندارد و کسبه در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: بازاریان همدان هیچ گاه در زمین دشمن بازی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازاریان ما اسلامی و انقلابی هستند، گفت: بازاریا متدین همدان همواره دنباله‌رو رهنمودهای مقام معظم رهبری و نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه بازار هرگز همراه با دشمنان نخواهد شد، ادامه داد: در این روزها هیچ واحد صنفی تعطیل نبوده است و امروز نیز مانند گذشته فعالیت معمولی خود را آغاز کرده است.

وی گفت: پیام بازار روشن و واضح است و باید دشمنان بدانند هرگز موفق نخواهند شد در صفوف به هم پیوسته مردم به ویژه بازاریان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رخنه ایجاد کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم