Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: اختتامیه جشنواره "جایزه ادبی یوسف" استان گیلان نیمه نخست آبان و با معرفی آثار برتر در رشت برگزار می‌شود. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ استانها گیلان نظرات

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: مراسم اختتامیه جشنواره "جایزه ادبی یوسف" در قالب داستان‌های کوتاه دفاع مقدس نیمه نخست آبان در استان گیلان برگزار می‌شود که ضمن معرفی آثار برتر از منتخبان جشنواره نیز تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان عنوان کرد:‌ جشنواره استانی داستان‌ دفاع مقدس با عنوان "‌جایزه ادبی یوسف" در راستای برگزاری هشتمین جایزه ملی ادبی یوسف است که تاکنون هفت دوره آن با حضور شرکت کنندگان به صورت متمرکز در تهران برگزار شده است.

بایرامی از برگزاری هشتمین دوره ملی این جشنواره در آذرماه امسال در تهران خبر داد و ابراز داشت:‌ بر اساس برنامه جدیدی که امسال پیاده شد و برای جذب هر چه بیشتر آثار علاقه‌مندان،‌ مقرر شد جشنواره ملی ادبی یوسف امسال در مراکز استان‌های سراسر کشور از جمله استان گیلان برگزار ‌شود.

وی از معرفی آثار برتر استان گیلان به دبیرخانه جشنواره ملی یوسف در تهران خبر داد و بیان داشت:‌ پس از برگزاری مراسم اختتامیه و شناختن آثار برتر در استان گیلان،‌ برگزیدگان نهایی جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه مرکزی آن در تهران جهت شرکت در جشنواره سراسری معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ فراخوان شرکت در جشنواره ادبی یوسف ویژه استان گیلان تیر ماه امسال داده شد و تا پایان شهریور نیز که آخرین مهلت ارسال آثار بود بالای 60 اثر توسط علاقمندان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

بایرامی با بیان اینکه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره هم‌اکنون در مرحله داوری آثار هستند اظهار داشت:‌ بر اساس اطلاعات واصله از دبیرخانه جشنواره ادبی یوسف استان گیلان به نظر می‌رسد از میان آثار موجود 5 اثر بیشترین شانس انتخاب و معرفی در مراسم اختتامیه را داشته باشند.

وی از معرفی آثار برتر و منتخب استان گیلان به دبیرخانه ملی جشنواره واقع در تهران خبر داد و تصریح کرد: در پایان این جشنواره سراسری که آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود علاوه بر معرفی و تقدیر از منتخبان،‌ تمامی آثار برگزیده در قالب یک کتاب تنظیم و منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم،‌ موضوع اصلی داستان‌های ارسالی هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف در قالب داستان‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)‌، مقاومت و بیداری اسلامی است.

علاوه بر این امسال یک بخش ویژه با موضوع مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر نیز به این جشنواره افزوده شده است.

انتهای پیام/‌ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود