Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@13:48:17 GMT

کلاهبرداری میلیاردی یک خانواده زرنگ در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۶۶۳۸

کلاهبرداری میلیاردی یک خانواده زرنگ در مشهد

رویداد۲۴ سرهنگ ابراهیم قربان زاده، سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، از دستگیری چهار متهم پرونده کلاهبرداری میلیاردی در یکی از نمایندگی‌های فروش خودرو در مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگیری این گونه مجرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنها نمونه کوچکی از تلاش‌های فرزندان مردم در نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح برخی از جزئیات این پرونده گفت: اعضای این باند خانوادگی، اقدامات خود را از ابتدای امسال با ثبت نام خودرو‌های گران قیمت در حالی آغاز کرده بودند که این نمایندگی لغو امتیاز شده بود و تاکنون بیش از ۶۰ شاکی دارد.
سرهنگ ابراهیم قربان زاده تصریح کرد: اگرچه وقتی متقاضیان کارت را وارد دستگاه کارت خوان می‌کردند نام آن شرکت بالای رسید درج می‌شد، اما در واقع همه پول از رقم‌های حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون به حساب شخصی خانوادگی متهمان واریز می‌شد با وجود این آن‌ها نتوانستند به وعده‌های تحویل خودرو عمل کنند و با امروز و فرداکردن، متقاضیان را در دوراهی سرگردانی گذاشته بودند تا این که با شکایت تعداد زیادی از شهروندان به اتهام کلاهبرداری‌های میلیاردی، یک مرد و سه زن در این پرونده با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند که تحقیقات از آنان آغاز شده است.     منبع: روزنامه خراسان

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کلاهبرداری خانوادگی کلاهبرداری کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول