Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک دستگاه خودرو پراید به داخل کانال فاضلاب شهر صالحیه سقوط کرد و در این حادثه راننده فوت کرده است.

صبح پنجشنبه در اثر واژگونی و سقوط Fall خودروی سواری پراید در کانال آب حدفاصل علی آباد و صالحیه متاسفانه یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.

در این حادثه Incident نیروهای عملیاتی ایستگاه های مرکز و ۶ پس از اعلام ستاد سریعا در محل حاضر شده و مصدومین را از خودروی فوق خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر علیزاده، مدیر روابط عمومی شهرداری صالحیه  در خصوص این حادثه گفت: فاضلاب یاد شده در محدوده قانونی شهرستان اسلامشهر است و اتفاق اخیر پس از ورودی روستای حسین آباد حادث شده است.

علیزاده در ادامه افزود: نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری صالحیه با حضور بهنگام، زمینه های لازم برای عادی سازی محل را بعمل آورده اند .

وی ادامه داد: شهرداری صالحیه فاضلاب یاد شده در حوزه شهر صالحیه بطول ۲۲۰۰ متر را ساماندهی و هیچ مسئولیتی پیرامون ادامه ساماندهی این عارضه متعفن در محدوده شهرستان اسلامشهر را ندارد .

این مسئ.ل بیان داشت: امیدواریم که نهاد های عمرانی ذیصلاح نسبت به استاندارد سازی محور علی آباد به اسلامشهر و مناسب سازی رودخانه سیاه آب اقدام تا شاهد حوادث Accidents تکان دهنده از این دست نباشیم .

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سقوط Fall حادثه Incident حوادث Accidents اخبار حوادث راننده شهر فاضلاب فوت کرد خودرو پراید عکس ایران فیلم تجاوز دختر مرد پرونده خانواده جوان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم