Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول دور رفت لیگ برتر هندبال آقایان در حالی آغاز خواهد شد که پس از وقفه و فراز و نشیب های مختلف در برگزاری مسابقات، نفت و گاز گچساران به عنوان قهرمان دوره گذشته از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در مجموعه  «پد خندق» گچساران میزبان زاگرس اسلام آباد است.

نفت و گاز گچساران این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوان پا به مسابقات گذاشته است و رقابتی سخت برای حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در خانه خود میزبان نیروی زمینی کازرون است.

این دیدار بعد از ظهر روز جمعه هفته جاری و راس ساعت ۱۶ در سالن «شهید باهنر» شهر دهدشت برگزار خواهد شد.

همچنین طی روز جمعه نیز تیم های سربداران سبزوار و صنعت مس کرمان به مصاف هم می روند.

کد خبر 4427259

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم نفت و گاز گچساران لیگ برتر هندبال هندبال اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف