Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه نگران نباشید از اینکه سکولارها اقتصاد را بهم زده‌اند، گفت: از مشکلات عبور می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران، صبح امروز(پنجشنبه ۱۹ مهرماه) در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساس خلقت بشر، مبتنی بر امتحان است، به مشکلات و سختی‌هایی که برای انبیاء و اولیای الهی پیش آمده بود اشاره کرد و تصریح کرد: فرهنگ ما نمی‌توانیم و اینکه بدون برجام، آب هم نمی‌توانیم بخوریم و باید به آمریکا پناه ببریم، حرف‌های ذلیلانه‌ای است که قرآن راه آن را به ما نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرآن به ما می‌آموزد که وقتی هدف بلند باشد، ممکن است آب را به روی شما و زن و فرزند شما ببنندند یا شما را در آتش بسوزانند، مثل حضرت امام‌حسین(ع) و حضرت ابراهیم.

صدیقی با بیان اینکه فشارهای گوناگون نه تنها انبیاء و ائمه را ضعیف نکرد بلکه قوی تر کرد، گفت: راهی را که امام آعاز کرد و رهبر انقلاب پرچم آن را به دست گرفته‌اند، سلسله‌ای است که انبیاء طی کرده‌اند و امام حاضر پرچمدار آن است.

امام‌جمعه موقت تهران، عالم را تجلی ولایت حق دانست و گفت: شیطان، مبداء سکولاریسم است که زیر بار دستور خدا نرفت. هدف نهایی بالا بردن پرچم ولایت بود که شیطان زیر بار آن نرفت.

صدیقی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در میان انبیاء هم به ندرت دیده می‌شود، به مشکلاتی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: از اینکه سکولارها آمدند و اقتصاد را به هم زدند نگران نباشید. به برکت جانبازی شما و مردم متدین از این مشکلات عبور خواهیم کرد و این صبر شما، ثمرات زیادی خواهد داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز آیت الله صدیقی سکولارها مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود

امام جمعه شهر سنندج گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز علم و عرفان بوده و از گذشته تا کنون بزرگان زیادی را در دل خود پرورش داده است.

وی افزود: نام و یاد آرمان بنفشی جوان فداکار سنندجی را گرامی می‌داریم که با نثار جان خود موجب نجات جان ۴ نفر دیگر شد که برای او علو درجات و برای خانواده‌اش صبر مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد؛ بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، تا عرق کارگر خشک نشده باید مزد او را پرداخت کرد که امیدواریم کارفرمایان نیز حق و حقوق کارگران را به خوبی ادا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ۵ اصل مهم در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: امنیت کشور، امنیت معیشت مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله مطالباتی است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت کنونی غزه به‌عنوان مسئله اول دنیای اسلام، تصریح کرد: جنایات رژیم خون‌ریز و انسان‌کش صهیونیستی تمامی ندارد و ما همچنان شاهد بی‌تفاوتی و سکوت کشورها و مجامع بین‌المللی هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: در مدت ۲۰۰ روز جنگ غزه، ۳۴۱۸۳ نفر شهید شده‌اند که ۱۴۷۷۸ نفر از آن‌ها کودک، ۹۷۵۲ نفر زن، ۴۸۵ نفر کادر درمان و ۱۴۰ نفر خبرنگار بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ میلیون نفر از سرزمین خود آواره و ۱۸۱ ساختمان دولتی، ۱۰۳ مدرسه، ۳۳۹ مسجد، ۸۶ هزار خانه، ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی و درمانی ویران شده‌اند که این درندگی رژیم سفاک صهیونیستی را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی، سکوت سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر را در مورد جنایت غزه غیرقابل قبول دانست و خواستار اتمام هرچه سریع‌تر جنگ و خونریزی در این سرزمین شد.

کد خبر 748075

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!