Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداران فوتبال، مدت هاست که به جنجال های آردا توران عادت کرده اند ولی این بار او همه را شگفت زده کرد.

طرفداری - آردا توران در یک کلوب شبانه، بعد از ایجاد مزاحمت برای یک خانم متاهل، با همسر وی که یک خواننده مشهور پاپ در ترکیه است درگیر شده است.

به گزارش CNN Turk، آردا توران که به صورت بازیکن قرضی برای باشاک شهیر ترکیه بازی می کند و به تازگی دوران محرومیتش (به خاطر درگیری با داور بازی باشاک شهیر-سیواس سپور) به پایان رسیده، جنجال تازه ای به پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آردا و همسرش آسلیهان دوعان، در انتظار تولد فرزندشان هستند. ماجرا از جایی شروع شده که او به همراه چند ت از دوستانش به یک کلوب شبانه می رود. برکای، خواننده مشهور پاپ در کشور ترکیه به همراه همسرش در این محل حضور داشت. آردا به همسر برکای نزدیک شده به او گفته است:

اگر یک مرد متاهل نبودم تو را از دست نمی دادم.

برکای که متوجه مزاحمت آردا شده، سعی می کند همسرش را از کلوب خارج کرده با بازیکن مشهور فوتبال ترکیه صحبت کند. اما آردا که حالت متعادلی نداشته با مشت به صورت او ضربه می زند. بینی برکای در این درگیری شکسته و او را به بیمارستان منتقل کردند. آردا چند ساعت بعد با یک سلاح به بیمارستان موردنظر رفته از برکای عذرخواهی می کند و می گوید اطلاع نداشته آنها زن و شوهر هستند. سپس آردا سلاح را روی میز می گذارد و از برکای می خواهد او را از این شرمندگی خلاص کند.

آردا قبلا هم با جنجال های متعدد به تیتر یک رسانه های ترکیه تبدیل شده بود ولی این بار همه شگفت زده هستند و مشخص نیست آینده این بازیکن مشهور چطور رقم خواهد خورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران متهم شده که یک عمارت به ارزش 18 میلیون یورو خسارت وارد کرده است. این عمارت دارای 7 اتاق خواب، 9 حمام، یک اتاق نشیمن به مساحت 100 متر مربع، یک اتاق سینمای عایق صدا، یک اتاق گلف مجازی، یک گاراژ با ظرفیت هشت ماشین در بارسلونا بود. توران در مدت زمانی که بازیکن بارسا بود در این ملک سکونت داشت.

مالک این عمارت شکایتی را علیه بازیکن سابق بارسلونا تنظیم کرده که هنوز در دادگستری اسپانیا ادامه دارد. سرمربی فعلی تیم ترکیه ای یوپ اسپور بین سال‌های 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود که در سال 2018 به تیم استانبول باشاک‌شهیر منتقل شد.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، این بازیکن سابق در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

مالک این عمارت به رسانه اسپانیایی گفته است:"وقتی آردا و دوستانش در این ملک فوتبال تماشا می کردند و یک تیم گل می‌خورد، بسته به اینکه چه تیمی این گل را دریافت می‌کرد، ریموت کنترل تلویزیون را که 1000 یورو ارزش داشت را به داخل استخر می‌انداختند. فکر می‌کنم او حدود 10 تا 15 ریموت را به استخر پرتاب کرده بود. در یک مورد دیده شده بود که سیگار را روی مبل رها کرده و موجب سوختن آن شدند."

توران که دوران درخشانی در بارسلونا نداشت و حواشی او موجب شد به ترکیه برود در فوتبال این کشور هم جنجال‌ساز شده بود. او با یک خبرنگار پس از میهمانی شبانه درگیر شده بود و همچنین یک مرتبه با یک خواننده مطرح درگیر شده و روی او اسلحه کشیده بود!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شکستن شیشه‌ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • شکستن شیشه ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه (فیلم)
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون با آرمین زارعی خواننده مشهور پاپ
  • جنجال جدید «دورچی» خواننده رپ ؛ اغفال افراد و استعمال مواد مخدر شیشه
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • (عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)