Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ فاطمه صفر پور مربی تیم ملی تکواندو دختران با بیان این مطلب ابراز داشت:البته ما در روز نخست توسط مهلا مومن زاده هم شانس کسب مدال آنم طلا را داشتیم ولی داوریها در روزهای اول خیلی سختگیرانه بود بعنوان مثال در مسابقه امروز حریف اگر ضربه صورت سبک می زد داوران امتیاز می دادند ولی در روز نخست مهلا ضربه سنگین محکمی به حریف زد ولی داوران امتیاز ندادند اما امروز ولی نژاد موفق شد به لطف خدا جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:در بازیهای المپیک مدال گرفتن خیلی سخت است و حساسیتهای خودش را دارد ولی ما چهارماه شبانه روزی تمرین کردیم و توانستیم جواب زحمتهای خودمان را بگیرم ولی نژاد واقعا فنی بازی کرد بخصوص در بازی قبل فینال عقب بود ولی با جنگندگی مسابقه را در دست گرفت خدا را شکر می کنم از زحمات مسئولین فدراسیون و نایب رئیس آن تشکر می کنم انشالله فردا هم شانس مدال داریم محتاج دعای خیر مردم و لطف خدا هستیم .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکواندو ايران تيم ملي فاطمه صفرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند

صبح امروز و در فرم نان‌چوان، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید.

همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

دیگر خبرها

  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم