Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی، در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گزیده کار شدن و کمرنگ شدن حضورش در برنامه های سیما گفت: سابق بر این، بیش از اندازه کار کردم  و حالا بعد از مدتی تصمیم گرفتم، گزیده کار باشم و برنامه ای را اجرا کنم که خوشایند خودم است و با آن احساس راحتی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع کارم در اجرا اکثر حوزه‌های مختلف را تجربه کردم و با آنچه باید در عرصه اجرا به دست می آوردم آشنا شدم. من کارم را در برنامه ویژه نوجوانان به تهیه کنندگی آقای آذری شروع کردم و با فکر و برنامه سازی او آشنا شدم. حالا با یکدیگر برنامه «ویدئو چک» را در شبکه ورزش طراحی کردیم و او جایگاه خودش را در برنامه سازی و من در اجرا پیدا کرده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به اجرای خود در برنامه «ویدئو چک» افزود: «ویدئو چک» تنها برنامه‌ای است که من خود شخصیت واقعی‌ام در حوزه اجرا هستم. درست است که از نظر کمی و ظاهری کم کار و کمرنگ شده‌ام اما از نظر کیفی روند خوبی را پیش گرفتم و خودم راضی هستم.

روا با اشاره به اینکه از عمر برنامه «ویدئو چک» حدود 60 برنامه می گذرد، درباره این برنامه ورزشی بیان کرد: حوزه ورزش در هر شبکه ای که باشد برای مردم جذاب است و هر روز سوژه های داغ ورزشی و حواشی زیادی دارد که می شود، به آن پرداخت و در برنامه درباره آنها به زبان طنز صحبت کرد.

مجری برنامه‌های تلویزیونی در پایان یادآور شد: هم اکنون در شبکه ورزش فعالیت دارم و طبق توافق با سازمان، اگر برنامه‌ای در شبکه سه با روحیات و شخصیت من جور باشد، قابل مذاکره است؛ اما غیر از این با تمام احترامی که برای دوستانم قائلم، گزیده کاری را ترجیح می دهم. 

گفتنی است؛ عبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی، پیش از این کار خود را با اجرای برنامه های نوجوانان در شبکه دو آغاز کرد و بعد از یک دوره اجرا در دو سال گذشته اجرای برنامه «شیدایی» در ماه مبارک رمضان را برعهده داشت و حالا در شبکه ورزش به اجرای برنامه طنز ورزشی «ویدئو چک» می پردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا