Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:47:16 GMT

نقش اصناف در امنیت قابل توجه است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۷۳۴۰

نقش اصناف در امنیت قابل توجه است

رییس اتاق اصناف ایران گفت: نقش بی بدیل اصناف در امنیت قابل توجه و ویژه است و نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، دکتر علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ارومیه در جلسه اجلاس عمومی اتاق اصناف که امروز(۱۹مهر) در سالن جلسات اتاق اصناف با دستور کار بررسی مسایل و مشکلات  روز اصناف برگزارشد، گفت: اولین رمز پیشرفت اصناف تبعیت از ولایت فقیه و ترجیح دادن شعور به شعار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من به محض ورود به ارومیه با دیدن دریاچه دگرگون شدم و واقعا تاسف خوردم که این فاجعه زیست محیطی کشور را تهدید می کند.

 

این مقام مسوول با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته از طریق بنگاه های کوچک و متوسط به رشد رسیدند، گفت: ۳۷۰ خوشه اقتصادی در ایران وجود دارد که ۷۰ درصد آن را اصناف تشکیل می دهد.

 

فاضلی با اشاره به وجه تمایز اصناف با صنعت تصریح کرد: اشتغال آسان، جلوگیری از مهاجرت بدلیل خوشه ای عمل کردن، و تنها خوشه ای که بصورت عمومی عمل میکند و مستقیما با مردم در ارتباط هستند.

 

رییس اتاق اصناف ایران اذعان کرد: اتحادیه های صنفی ما متاسفانه دچار بی مهری شدند و دولت در جهت توسعه دادن خود حرکت می کنند و این دلیل کم توجهی شده است.

 

وی با تاکید براینکه اصناف در امنیت نقش بی بدیلی دارد، خاطر نشان کرد: اصناف در دنیا کارآفرین هستند و همچنین آرامش به مردم می دهند و اینگونه بی مهری به اصناف در دنیا بی سابقه است.

 

رییس اتاق اصناف ارومیه افزود: فروشگاه های زنجیره ای نباید موجب حذف فروشگاه خای سنتی شود.

 

فاضلی ادامه داد: من ۴سال پیش که اتاق اصناف را در دست گرفتم بودجه 2 میلیون و ۲۰۰میلیون تومان بوده است ولی امروزه به ۴۹میلیارد تومان رسیده است که جای امیدواری است ولی برای پیشرفت اتاق اصناف باید بودجه تخصیص یافته ۱۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شود.

 

این مقام مسوول با بیان اینکه میانگین درآمد یک اتحادیه صنفی در ایران زیر ۵۰ میلیون تومان است، اذعان کرد: ۸سال است رهبری به موضوع اصناف نگاه کارشناسانه می کند و تاکید می کند که کار اصناف باید بدست مردم سپرده شود ولی مسولین اراده ای نمی کنند.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: قابل ذکر است که ما از سال ۹۳ هیچ نماینده ای در هیچ نهاد کشوری نداشتیم که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است.

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اوقات فراغت سردار اشتری کانون های مساجد اربعین حوزه هنری اصناف و بازاریان مشکلات اقتصادی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه ای با فول بک ها راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست