Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اخبار اجتماعی“ پایگاه خبری رخ، بیش از یکصد روز از استعفای آرش رضایی از شهرداری کرمانشاه می‌گذرد و در این مدت نیز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته‌اند به تفاهمی جهت انتخاب شهردار جدید کرمانشاه دست پیدا کنند و کلانشهر کرمانشاه همچنان بدون شهردار و در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.

یکی از پاکبانان شهرداری کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه باختر مدعی شد که دارای مدرک دکترا تخصصی عمران است اما همچنان به عنوان کارگر و رفتگر شهرداری فعالیت می‌کند!

این‌که چرا اعضای ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته‌اند به یک گزینه واحدی برای سپردن سکان شهرداری کرمانشاه برسند، برای همگان جای سوال است و شاید در نگاه اول چنین به نظر رسد که گویی در این شهر قحط‌‌ الرجال است و کسی که دارای مدرک تخصصی و سوابق اجرایی لازم برای شهردار شدن باشد، وجود ندارد، اما در کمال تعجب روز گذشته، یکی از پرسنل شهرداری یکی از مناطق کرمانشاه با مراجعه به دفتر باختر عنوان کرد که من دارای مدرک دکترا تخصصی عمران هستم، ولی به عنوان پاکبان در این منطقه از شهرداری کرمانشاه فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای بسی تاسف است که چرا مدیران شهرداری کرمانشاه باید اجازه دهند نخبه‌هایی با داشتن چنین مدارک بالا تحصیلی، رفتگر باشند و چرا نباید از این نیروهای متخصص در پست های حساس و کارگشا استفاده شود!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمدمهدی فردوسی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بادرود در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود با تقدیر از زحمات تمامی شهرداران شهرهای استان اصفهان، خطاب به شهردار جدید بادرود اظهار داشت: در مدت 15 ماه باقی‌مانده از عمر شورا باید تمام هم و غم شما خدمات‌رسانی شایسته به مردم باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در این مدت کوتاه باقی مانده لحاظ کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مورد مطالبه مردم است، در چرخه خدمت‌رسانی ضرورت دارد و این طرح‌ها در اولویت‌های بودجه قرار گرفته است و مدیران شهری باید تمرکز خود را در این حوزه‌ها قرار دهند.

فردوسی در این مراسم شهر بادرود را به لحاظ مذهبی زیارتی و وجود آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) و حضور زائران و مجاوران و گردشگران مذهبی حائز اهمیت دانست و گفت: مدیران شهری باید بدون مسامحه خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان نطنز و وجود مراکز حساس در این منطقه تاکید کرد: شهرستان نطنز با وجود سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن در دنیا شناخته شده است و می‌طلبد که همه با تلاش و همت وافر برای رفع دغدغه‌های مردم کار کنند.

شهرداری کاشان 1200 میلیارد تومان پروژه فعال دارد

به گزارش تسنیم؛ آیین معارفه شهردار جدید بادرود با حضور محمدمهدی فردوسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، امام جمعه بادرود، فرماندار نطنز و سایر مسئولان شهرستان نطنز و بادرود در مجتمع فرهنگ این شهر برگزار شد و در این مراسم از زحمات علی رجبی شهردار پیشین تقدیر و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود معرفی شد.

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • کلانشهر مشهد؛ الگوی نوآوری در مدیریت شهری