Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛‍ امیر اعظم صحتمند نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزدگفت: صدو بیست و پنجمین همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به همت هیئت ورزش‌های همگانی یزد و به میزبانی پارک ترافیک شهرداری یزد صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ماه ۹۷ در یزد برگزار شد.

صحتمند افزود: در این همایش شرکت کنندگان که مسیر خود را از ۱۵ محله شهر  رکابزنی کرده  و خود را به محل پارک ترافیک شهرداری یزد واقع در کنار بوستان شهدا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه این همایش، به قید قرعه به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

گفتنی است این همایش با حضور، دهقان، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد،  حمید دهقان، مدیر ترافیک این نهاد، سرهنگ آدمی زاده، معاون آموز و ترافیک پلیس راهور، سرهنگ زارع، رئیس پلیس راهور شهرستان یزد، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد، رضا نارگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و حضور پرشور علاقه‌مندان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت