Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در صدر هیئت بلندپایه سیاسی - امنیتی با استقبال محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه و سفیر ایران در آنکارا وارد این شهر شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در صدر هیئت بلندپایه سیاسی - امنیتی با استقبال محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه و سفیر ایران در آنکارا وارد این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار هیئت‌های عالی رتبه ایران و ترکیه از برنامه‌های مهم این سفر است که تا دقایقی دیگر به ریاست وزرای دو کشور آغاز خواهد شد.
رایزنی و گفت‌وگو پیرامون مسائل مرزی، منطقه‌ای و بین المللی از موضوعات مورد بحث بین دو طرف خواهد بود.
در این سفر سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی امور استانها، معاون اقتصادی وزارت کشور، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور،  استاندار آذربایجان غربی،  مدیرکل امنیتی و انتظامی وزارت کشور، جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا و برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور را همراهی می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور آنکارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان با اشاره به پیگیری‌ها و نامه نگاری‌های این هیئت از زمستان پارسال با فدراسیون دو و میدانی ایران برای معرفی حمیدرضا زورآوند و آرمین شاه ملکی به فدراسیون دو و میدانی ترکیه برای حضور در جام جهانی پیاده روی انجام شد، گفت: متاسفانه در این مدت نامه‌ای از کشورمان ارسال نشده بود.

مسعود بنوان افزود: هیئت دو و میدانی استان همدان اوایل فروردین امسال یک دوره مسابقه رکوردگیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست ورزشگاه شهدای قدس برگزار کرد و این ۲ ورزشکار ملی پوش با وجود برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان، رکورد‌های مناسبی را ثبت کردند.

او همچنین گفت: هزینه اعزام دوندگان همدانی به جام جهانی ترکیه ۴۰۰ میلیون ریال است که به سختی این مبلغ را تامین کردیم و فدراسیون امروز نامه درخواستی را ارسال کرده و امیدواریم مجوز هر ۲ دونده صادر شود چرا که ماه‌ها تمرین فشرده داشته اند و رویای آنها رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

رئیس هیئت دو ومیدانی همدان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: منتظر پاسخ مسوولان برگزاری این مسابقات هستیم و اگر اعزام صورت نگیرد، یک اتفاق تلخ در تاریخ ورزش دو و میدانی رقم خواهد خورد.

حمیدرضا زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر و قهرمان بی رقیب کشور در چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است و آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان است.

جام جهانی پیاده روی دوم اردیبهشت امسال با شرکت بهترین دو و میدانی کاران این ماده المپیکی در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • پاسخ قاطع یک مقام بلندپایه ایرانی به جنگ روانی صهیونیست‌ها
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • تمرکز آنکارا بر تولید قطار سریع السیر!
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • هشدار مقام بلندپایه نظامی: آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است /پدافند هوایی پاسخ مهلک خواهد داد
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • آنکارا: برای متناسب بودن واکنش‌ها با تهران و واشنگتن در ارتباط بودیم
  • (ویدیو) نگاه قائم مقام وزیر فرهنگ به ممیزی
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی