Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان طارق همام بازيكن عراقى تيم فوتبال استقلال در حالى طى روزهاى گذشته با سفر به عراق و حضور در بازى دوستانه تيم سابقش به ميدان رفت كه اين بازيكن ادعا كرده مسئولان استقلال با مطرح كردن مصدوميت او باعث عدم حضورش در تيم ملى عراق شدند و اين موضوع در حالى مطرح مى شود كه پزشك تيم و مديران استقلال به طارق اعلام كرده بودند به دليل آسيب ديدگى نياز به استراحت زيادى دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر ترتيب طارق زير نظر پزشك تيم ملى براى تيم سابقش به ميدان مى رود تا نشان دهد آسيب ديدگى ندارد و به نوعى ادعاى استقلالى ها مبنى بر آسيب ديده بودنش را تكذيب كند.

بازيكن عراقى آبى پوشان اين روزها تمرم فكر و ذهنش اين است كه مسئولان استقلال در زمينه مصدوميت با او رو راست نبودند و به نوعى در نظر داشتند او را مصدوم جلوه دهند تا براى تيم ملى عراق بازى نكند و در نهايت با بازگشت به تهران براى استقلال به ميدان برود.

با اين وجود طارق پس از بازگشت از عراق طبق ادعاى مديران استقلال بايد پاسخگوى رفتار غير حرفه اى و بازى براى تيم سابقش در كميته انضباطى باشد.

آغاز تمرينات استقلال در غياب شفر

بازيكنان تيم فوتبال استقلال در حالى دور جديد تمرينات خود را براى رويارويى مقابل سايپا در هفته نهم رقابت هاى ليگ برتر از فردا از سر خواهند گرفت كه شفر در اين تمرين غيبت دارد.

شفر به دليل حضور در كنار خانواده اش نمى تواند در تمرين عصر روز جمعه هفته جارى تيمش شركت كند و وى بايد از روزهاى آتى پيگير تمرينات استقلالى ها باشد.

بیشتر بخوانید:

حاجیلو: توهین بازیکن نفت مسجد سلیمان به مربی ما قابل پذیرش نیست زمان دیدار استقلال - سایپا در جام حذفی مشخص شد زمان بازگشت شفر به ایران مشخص شد/ بازیکن استقلال زیر تیغ مى رود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 هاشم بیک زاده، بازیکن پیشین تیم استقلال وقتی دستمزدش در سال 1391 را گفت و آن را به دلار تبدیل کرد، این دستمزد میلیون دلاری شد؛ موضوعی که به واسطه شدت کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار برای مجری کم سن و سال صداوسیما قابل باور نبود. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس