Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:41:10 GMT

گلزار شهدای پلدختر غبارروبی وعطر افشانی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۰۸۴

گلزار شهدای پلدختر غبارروبی وعطر افشانی شد

خرم آباد - ایرنا- همزمان با هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدای پلدختر روز پنجشنبه غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در این آیین یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه گرامی داشتند.
در این آیین معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی مسئولان و شرکت کنندگان یک بار دیگر با آرمان های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :مجموعه خدوم نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده اند که پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی افزود:شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند و مهمتر از هر چیزی ادامه دادن راه شهدا و دفاع از اهداف شهدا است که همان حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و ولایتمداری می باشد.
شهرستان پلدختر در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 312 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گلباران گلزار شهدا مناسبت پلدختر هفته انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب