Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@13:21:54 GMT

پیکر مرحوم بهرام شفیع تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۲۵۳

به گزارش مهر، مرحوم بهرام شفیع گزارشگر و مجری باسابقه تلویزیون عصر روز سه شنبه ۱۷ مهر ماه به دلیل ایست قلبی در سن ۶۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم شفیع صبح امروز پنجشنبه با حضور بسیاری از اهالی ورزش و رسانه از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما تشییع و پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری به امامزاده حمیده خاتون باغ فیض منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم تشییع این پیشکسوت رسانه و رئیس فدراسیون هاکی چهره هایی همچون سیدحسن خمینی، محمود دعایی، علی عسگری، محمد رویانیان، محمدحسن انصاری فر، عبدالحمید احمدی و گزارشگران، خبرنگاران و مسئولان سازمان صدا و سیما، روسای فدراسیون های ورزشی، مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال و ... حضور داشتند.

در مراسم تشییع پیکر پیشکسوت عرصه رسانه تعدادی از گزارشگران و مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی به مرور خاطرات و خصوصیات اخلاقی و کاری مجری و تهیه کننده برنامه ورزش و مردم پرداختند، همچنین پیام علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما قرائت شد.

در پایان نیز نماز میت بر پیکر مرحوم شفیع قرائت شد.

مرحوم بهرام شفیع که گزارشگری را از سال های ابتدایی انقلاب آغاز کرده بود، اجرا و تهیه کنندگی برنامه ورزش و مردم را از دهه ۶۰ بر عهده داشت و در سال های اخیر به عنوان رئیس فدراسیون هاکی فعالیت می کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد