Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ۲ سارق سابقه دار در شهرستان اسفراین دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جاوید مهری رئیس پلیس اسفراین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing در شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس Police قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات و یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند، افزود: خوشبختانه در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم قبل از خروج از شهر دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید مهری با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان کرد: ارزش ریالی لوازم به سرقت رفته از منازل نزدیک به یک میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس اسفراین با اشاره به اینکه ۱ مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده، اظهار کرد: یک مالخر گوشی که با تعویض شماره سریال، گوشی‌ها را به فروش می‌رساند دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث سرقت سیاه شهرستان دستگیر سارقان سابقه دار حوادث اسفراین اخبار اسفراین عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد خانواده زن پرونده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه