Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:50:15 GMT

فرصت طلایی برابر پرواز به صدر

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۲۹۷

فرصت طلایی برابر پرواز به صدر

البرزی ها می توانند از حاشیه خلیج فارس با شاهین به صدر جدول دسته اول پرواز و یکه تاز رقابت ها لقب بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج رقم خورده در بازی های روز اول هفته هفتم دسته اول به گونه ای بود که اکسینی ها این فرصت را دارند تا با برتری در بازی حساس خارج از خانه مقابل میزبان بوشهری از کنار سواحل زیبای خلیج فارس با شاهین به صدر جدول پرواز کنند، اتفاقی که رسیدن به آن چندان آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود فکری و شاگردانش بعد از توقف هفته قبل در بوشهر امروز در خانه میزبان یکی از پرستاره ترین تیم های این فصل لیگ برتر هستند. شاهینی ها که خیلی امیدوار هستند بتوانند در جمع مدعیان فصل قرار بگیرند برای رسیدن به این هدف امروز چاره ای ندارند تا سه امتیاز خانگی را دودستی بچسبند گرچه در این راه باید از سد تیمی بگذرند که ستاره های سرشناس زیادی در ترکیب دارد.


فراز کمالوند بعد از سال ها حضور در لیگ برتر امسال را با اکسین در لیگ دسته اول استارت زد بلکه این باشگاه متمول را به ارزوی چندین ساله ای در راه صعود به لیگ برتر برساند. کمالوند که در هفته های گذشته بد نتیجه نگرفته حالا برای رسیدن به صدر جدول و یکه تازی می تواند شاگردان محمود فکری را در بوشهر از پیش رو بردارد تا با سه امتیاز این دیدار با 14 امتیاز بالاتر از تمامی مدعیان یکه تاز جدید لقب بگیرد.


اکسین یک دو جین بازیکن مشهور و کارکشته فوتبال ایران را در ترکیب خود دارد که هر یک می توانند در لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهند از همین رو بوشهری برای مهار آنها و کشیدن ترمز مهمان البرزی دقایق دشوار و طاقت فرسایی خواهند داشت. از همین رو پیش بینی می شود شاهد جدالی جذاب و مهیج در جنوبی ترین نقطه ایران زمین باشیم.

 

دسته یک اکسین البرز شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک اکسین البرز شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر بردی ارزشمند را مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

اتفاق ویژه تا قبل از این مسابقه برای ذوب‌آهن طلسم طولانی پیروز نشدن در خانه بود؛ آخرین باری که شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولادشهر پیروز شده بودند، به هفته هشتم لیگ برتر برمی‌گشت که آنها برد یک بر صفر مقابل تراکتور را جشن گرفتند.

حالا با گذشت 16 هفته و 177 روز از آخرین برد ذوب‌آهن در فولادشهر ، این تیم بار دیگر طعم پیروزی در ورزشگاه خانگی را چشید و باعث خوشحالی هوادارانش شد.

ذوبی‌ها تا ثانیه‌های پایانی دو امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از دست داده بودند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم توانستند دوبار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز را از آن خود کنند. اتفاقی که یک طلسم بزرگ را برای ذوب‌آهن شکست.

دیگر خبرها

  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!