Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:28:21 GMT

کانون امام مهدی (عج) آستارا کانون شاخص گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۳۴۴

کانون امام مهدی (عج) آستارا کانون شاخص گیلان شد

کانون امام مهدی (عج) شهرستان آستارا پس از ارزیابی‌های انجام شده توسط ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به‌عنوان کانون شاخص گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، طرح شناسایی کانون‌های شاخص و الگو به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند کانون‌های مساجد به‌همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا که ۱۴ کانون فعال و الگوی استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا پس از ارزیابی‌های انجام شده از سوی ستاد، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) شهرستان آستارا به مدیر مسئولی رضا معاشرتی به‌عنوان کانون شاخص و الگو معرفی شد.

 

محوریت کانون‌ها در ایجاد و تقویت شبکه‌های تخصصی حداقل سه سال سابقه مدیر کانون یا پنج سال فعالیت فرهنگی، برخورداری از امکانات مطلوب سخت افزاری و تجهیزاتی کانون و مسجد و داشتن حداقل تحصیلات کارشناسی یا معادل آن از شرایط و ضوابط عمومی کانون‌های الگوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

گفتنی است، در حال حاضر ۹۰۱ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی اوقات فراغت اردبیل ارزانی حوزه هنری مجلس 19 مهر کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد