Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مربی زنجانی تیم‌ملی تکواندو( پومسه )بانوان گفت: پریسا زینالی و سونا رزاقی، 2 پومسه کار زنجانی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان پس از طی مراحلی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که خود را برای حضور در مسابقات جهانی چین تایپه در ماه آینده آماده می کنند.

نگار مددخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان زنجانی در مسابقات تکواندوی کشوری درخشش خوبی داشتند و اغلب آنها توانستند مدال های مختلفی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این مسابقات 6 پومسه کار از بانوان زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد چهار نفر به مرحله بعدی راه یافتند و پس از مراحل مختلف در نهایت 2 نفر انتخاب شد.
مددخانی افزود: توجه ویژه فدراسیون تکواندو به این بخش موجب شد که بانوان کشورمان در رقابت های برون مرزی و بین المللی حضوری فعال و درخشان داشته باشند.
وی بیان کرد: با وجود مشکلات و موانع مختلف پومسه کاران زنجانی جزء برترین های مطرح کشور هستند که حضوری مستمر در تیم ملی دارند.
سر مربی تکواندو(پومسه) بانوان استان زنجان ادامه داد: سرمایه گذاری هدفمند در ورزش تکواندوی بانوان، حضور این قشر را حتی برای شرکت در مسابقات آسیایی فراهم کرد و در بخش مردان و زنان مدال های رنگارنگ کسب شد.
وی ابراز امیدواری کرد که گنجاندن پومسه در المپیک آینده چشم انداز بهتری را برای حضور مقتدر این بانوان ورزشکار در سطح جهانی مهیا می کند که بسیار امیدوار کننده است.
مددخانی خاطرنشان کرد: بانوان تکواندو زنجانی در بخش کیوروگی (مبارزه) عملکرد ضعیفی دارند که سرمایه گذاری لازم در این بخش می تواند به کشف استعدادهای برتر منتهی شود.
وی خاطرنشان کرد: تیم تکواندوی بانوان زنجان به دلیل مسائل اقتصادی حاکم نتوانست در لیگ برتر شرکت کند و این در حالی است که بازیکنان حرفه ای در این رشته فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز ماهرخ پرویزی، نایب‌‌ رئیس هیات تکواندو استان زنجان به خبرنگار ایرنا گفته بود که هم اکنون 900 نفر از بانوان شهر زنجان به صورت سازمان یافته و غیر سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت می کنند.
9646/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو رقابت هاي جهاني پومسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد