Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:05:20 GMT

نگارخانه ارومیه آبان امسال به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۷۸۸

نگارخانه ارومیه آبان امسال به بهره برداری می رسد

ارومیه- ایرنا- رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به نوسان قیمت تجهیزات به عنوان دلیل اصلی تاخیر در افتتاح نگارخانه ارومیه گفت: این گالری آبان سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در محل حوزه هنری این استان آغاز به کار می کند.

احد هوشمند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فضای هنری مرحله پایانی بهره برداری شامل رنگ آمیزی نهایی و ریزه کاری را می گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سالن حوزه هنری استان نیز با تجهیز امکانات صوتی، نورپردازی و همچنین ایمن سازی همزمان با بهره برداری این گالری آماده برگزاری مراسم هنری می شود.
وی ادامه داد: بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای مرمت سالن و توسعه گالری ارومیه هزینه شده است.
رییس حوزه هنری آذربایجان غربی بیان کرد: محل جدید نگارخانه ارومیه با 150 مترمربع مساحت با برخورداری از امکانات باکیفیت و فضای هندسی مناسب و هدف ایجاد جریان پایدار هنری در استان به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا نگارخانه ارومیه از شهریور سال 1393 شروع به کار کرد و 102 نمایشگاه هنری تا پایان سال 1396 در آن مکان برگزار شد؛ محل قبلی نگارخانه حدود 120 مترمربع مساحت داشت و کیفیت سالن آن مورد انتقاد هنرمندان قرار گرفته بود.
نگارخانه ها یکی از فضاهای هنری برای برپایی رویدادهای هنری چون نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی محسوب می شود و در نمایش آثار هنری و ایجاد نشاط در جامعه نقشی مهم ایفا می کند.
7129/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنرهاي تجسمي نگارخانه اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری، در نشست «تهیه و تدوین شرح وظایف متولیان ایمنی جرثقیل های برجی شهر تهران» گفت: برای تهیه دستورالعمل ایمنی بهره برداری از جرثقیل های برجی شهر تهران باید مجموعه های نظام مهندسی و وزارت کار و سایر فعالان در این بخش گرد هم آمده و ضوابط مربوطه را برای کاهش هر چه بیشتر حوادث این حوزه تهیه کنیم.

وی افزود: در همین خصوص باید دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های پیشین با نگاه به تحولات روز و الزامات تامین هر چه بیشتر ایمنی مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا در مجموع شاهد کاهش مخاطرات ناشی از حوادث در حوزه ساخت و سازهای بلند مرتبه باشیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در کلانشهر تهران طی سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است و به تبع آن بهره برداری از ماشین آلات پیچیده در این صنعت رونق گرفته است، گفت: به خصوص در مورد جرثقیل‌های برجی و بهره برداری غیر اصولی در این حوزه که می تواند پیامدهای جانی و مالی قابل توجه‌ای بر جای بگذارد باید اقدامات لازم باری بازرسی و تامین ایمنی هر چه بیشتر در این حوزه پیش بینی شود.

وی افزود: از همین رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران مبنی بر تعیین و تدوین شرح وظایف تمامی ذی‌ربطان در حوزه ایمنی جرثقیل‌ها، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و تأمین ایمنی نیروی انسانی فعال در کارگاه‌ها و شهروندان و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و تجهیزات، تدوین شرح وظایف فعالان حوزه تاورکرین را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون تمامی فعالان این حوزه شناسایی شده اند و باید جدول شرح وظایف آنان در مراحل خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری، برچیدن و جمع آوری جرثقیل‌های مذکور تهیه و آموزش‌های لازم برای واحدهای تابعه شهرداری تهران و متولیان راه اندازی شود.

کد خبر 6093977

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود