Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@15:46:01 GMT

برگزاری همایش «منشور عزت» در امامزادگان البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۸۷۵

برگزاری همایش «منشور عزت» در امامزادگان البرز

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: روز پنجشنبه 19مهرماه، همزمان با شب اول ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی‌امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه شخص منحوس یزید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برگزاری همایش «منشور عزت» در چهار امامزاده استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اول ماه صفر با روز جمعه و نماز جمعه همزمان است، همایش مذکور به جهت ارتقای سطح کمی و کیفی به ظهر روز پنج شنبه موکول شده است.
این مسئول، سخنرانی، تشریح خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه‌خوانی و مدیحه‌سرایی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش عنوان کرد و افزود: در این همایش «شعار لبیک یا حسین (ع)» و «شعار لبیک یا زینب (س)» در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین‌انداز خواهد شد.
صالحی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی امامزادگان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری را از اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی ویژه ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه دانست و گفت: این همایش روز پنج شنبه در امامزاده محمد، امامزاده حسن و امامزاده طاهر(ع) کرج، امامزاده هارون طالقان و در روز جمعه همزمان ما اولین روز ماه صفر در حسینه اعظم برغان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی صالحی اوقاف همایش منشور عزت امامزادگان ماه صفر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم