Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده محروم روستای بلجوک دیروز به همت دانشجویان جهادگر گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی خوی صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ارومیه، پیش از ظهر امروز خانه محروم ساخته شده توسط جهادگران دانشجویی گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی خوی با حضور حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا و مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، مدیران کل کمیته امداد و امام خمینی(ره)، بخشدار و شهردار شهرستان خوی در روستای صفر مرزی بلجوک خوی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا در حاشیه این مراسم ضمن تبیین اهداف اردو‌های جهادی گفت: اینکه انسان از غروری که تحصیلات و جایگاه اجتماعی به او می‌بخشد و تمام لذت‌های راحتی فردی، چشم بپوشد و خود را وقف خدمت به دیگران کند، این کار روح و نفس جهادگر را صیقل می‌دهد و باعث ایجاد انگیزه و امید در مردمی که در این مناطق زندگی می‌کنند نیز خواهد شد.  
شهسواری با بیان اینکه تاریخچه برگزاری اردو‌های جهادی به اوایل انقلاب بر می‌گردد، گفت: مهمترین هدف برگزاری اردو‌های جهادی، سازندگی است.

وی جهاد با نفس را مهمترین هدف اردو‌های جهادی عنوان کرد و گفت: انگیزه بخشی و ایجاد امید در مردم مناطق محروم بزرگترین دستاوردی است که جهادی‌ها از خود برجای می‌گذارند و این شایسته نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدا تاکید داشت: ۴۵ روز دانشجویان بسیجی در شرایط سخت فرسایشی در نقطه صفر مرزی زندگی کردند و نهایتا یک خانه را به این خانواده عزیز تحویل دادند. مطمئن باشید همین دانشجویان عزیز ثمره درخت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هستند که هدفش خدمت به مردم در مناطق محروم می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خانه محروم ساخت خانه محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار تنگسیری: اگر نفت ما را در هر جای دنیا بدزدند مقابله به مثل می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار داشت: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند، تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ظلم و جنایت‌های انگلیس به مردم ایران خاطر نشان کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

دریادار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی‌ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند. دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی‌ها کارگرهای ساده و پایین‌ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی‌ها رفتند هیچکس حتی ایتالیایی‌ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

دریادار تنگسیری گفت: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می‌شود سه نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش‌ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی‌ها هر سه را توقیف می‌کنند. خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می‌گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارد و دوتای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی‌کند و شاه ایران می‌گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی‌ها بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرأت و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده‌اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می‌شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می‌کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: اگر نفت ما را در هر جای دنیا بدزدند مقابله به مثل می‌کنیم
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین