Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ پیکر شهید مرتضی کارچانی شهید امنیت صبح امروز بر روی دستان مردم   قدر شناس و شهید پرور  مردم شهرستان اراک از میدان شهدای شهر اراک به سمت میدان سرداران و زادگاه شهید ، شهر کارچان تشییع و در گلزار شهدای شهر کارچان به خاک سپرده شد.

ستوان مرتضی کارچانی اهل کارچان اراک و مامور به خدمت در پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب سوران بود که ظهر روز دوشنبه ۱۶ مهرماه بر اثر درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مرتضی کارچانی از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزار شهدای شهر کارچان برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهید کارچانی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ امروز نوزدهم مهرماه در مسجد امام حسین (ع) شهر کارچان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان مرکزی برگزار خواهد شد.

مراسم شبی با شهید مرتضی کارچانی هم دیشب پس از نماز مغرب و عشاء در شهر کارچان برگزار شد.

دوشنبه بیست و یکم خردادماه امسال هم شهید علی اکبر معصومی نژاد تکاور اراکی ماموربه هنگ مرزبانی میرجاوه در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر شهید شد و از وی دو فرزند به یادگار ماند.

انتهای پیام / ج

تشییع و تدفین شهید امنیت مرتضی کارچانی در اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم