Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:48:03 GMT

دشمن به دنبال تضعیف پایگاه نماز جمعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۹۰۹۶

دشمن به دنبال تضعیف پایگاه نماز جمعه است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه محکم انقلاب است، گفت که دشمن با هراسی که از این پایگاه دارد با ترفندها و توطئه های مختلف به دنبال تضعیف آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قصرشیرین با اشاره به اینکه تقویت نماز جمعه به عنوان پایگاه بزرگ دینی یک وظیفه است، افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب، سعی در جذب جوانان برای حضور در صف های نماز جمعه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اگر جوانان ما با نمازجمعه انس داشته باشند و در مساجد پرورش یابند، هیچ قدرتی یارای مقابله با آن ها را ندارد.
وی از مدیران خواست با حضور در نماز جمعه، الگویی مناسب برای جوانان باشند زیرا حضور مدیران می تواند در تشویق و ترغیب دیگر افراد جامعه برای حضور در صف های نمازجمعه اثرگذار باشد.
امام جمعه قصرشیرین نیز در ادامه این جلسه گفت: خداوند در قرآن کریم حضور در نمازجمعه را به عنوان یک تکلیف دینی واجب بسیار مهم برای ما بیان کرده است تا در این پایگاه دینی حضور گسترده و وحدت آفرین داشته باشیم.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: نمازجمعه باعث تقویت دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود زیرا این پایگاه محکم سیاسی و دینی قرارگاه معنوی هر شهرستان برای تقویت دین خداست.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام به اهمیت نماز جمعه واقفند و تلاش می کنند به هر نحوی که شده مردم را از حضور در چنین اجتماع موثر و کارآمدی منع کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین افزود: اگر مردم به اهمیت نماز جمعه پی ببرند، تبلیغات سوء دشمنان بی تاثیر می شود و ما روز به روز شاهد هرچه باشکوهتر برگزار شدن این فریضه بزرگ در جامعه خواهیم بود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي فرهنگ جلسه قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت