Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،کیخا رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، رستم پور معاون شیلات ایران و تعدادی از مسئولان سیستان و بلوچستان صبح امروز از روند ساخت ساختمان این آزمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت ساختمان این مرکز با 20 میلیارد ریال اعتبار سال آینده به بهره برداری می رسد و تجهیزات آن به ارزش 70 میلیارد ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی افزود دراین مرکز، آزمایشات مولکولی، کنترل میکروبی، هیستامین، فلزات سنگین و همچنین آنالیز روی محموله های صادراتی و وارداتی انواع آبزیان انجام خواهد شد.
کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید در خصوص تامین منابع مالی برای تسریع در ساخت این آزمایشگاه قول مساعد داد.

پیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت با توجه استعدادهای شیلاتی استان واینکه چابهار گذرگاه صادرات آبزیان وترانزیت محصولات شیلاتی است وجود این آزمایشگاه بین المللی برای کنترل صادرات و واردات محصولات شیلاتی حیاتی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ازمایشگاه مولکولی سیستان و بلوچستان چابهار بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب