Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مديرکل سياسي و انتخابات استانداري قزوين گفت: فضا براي بيان عقايد جوانان در مقايسه با گذشته بازتر شده است که اين مساله را بايد به فال نيک بگيريم.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، صفر فضلي روز پنجشنبه در نشست هم انديشي دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري و اعضاي شوراي مجمع طلاب ودانش آموختگان استان قزوين اظهار داشت: رويکرد جديد اداره کل امور سياسي و نگرش به احزاب، با دوره هاي گذشته متفاوت بوده و فضاي سياسي نسبت به ادوار و دولت هاي پيشين مطلوب تر و باز تر شده و فضا براي بيان عقايد جوانان مهياتر شده است بنابراين اين تفاوت را بايد به رسميت بشناسيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول، تشکيل اتاق هاي فکر را در بخشداري ها و فرمانداري ها مهم دانسته و تاکيد دارد: اين موضوع بايد هرچه زودتر عملياتي شود.
وي، تاسيس خانه احزاب، نهادينه کردن فرهنگ گفت و گو بين جريان ها و تشکل ها را از مهم ترين اهداف دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري دانسته و افزود: به زودي با پيگيري هاي صورت گرفته خانه احزاب راه اندازي و فعالان سياسي کنار هم و با سلايق و نگرش هاي متفاوت کار را پيش خواهند برد.
مديرکل سياسي،انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري قزوين اضافه کرد: احزاب سياسي با برگزاري نشست هاي هم انديشي به صورت مداوم و فعال کردن کميته ها وآموزش وکادر سازي فعاليت خود را بايد ارتقا ببخشند چرا که حزب کارخانه پرورش نيروهاي خلاق و با استعداد است ونيروهاي حزبي به جهت فعاليت حزبي و دغدغه مند بودن براي جامعه، يک سر و گردن از سايرين بالاتر هستند.
وي همچنين نخستين شرط براي پيشرفت را حرکت صاحبان انديشه، صاحبان ثروت وصاحبان قدرت در يک راستا و همپوشاني آنها نسبت به هم دانست و اظهار اميدواري کرد: با برنامه ريزي صورت گرفته نشست هاي هم انديشي با کليه احزاب وفعالين برگزار و نظرات و پيشنهادهاي آنها در راستاي بهبود امور استان مورد استفاده وبهره برداري قرار گيرد.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه