Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان گیلان گفت: ناوگان دریایی هنگ مرزی آستارا به منظور اجرای گشت های منظم دریایی، امسال به یک فروند ناوچه 60 فوتی ساخت ایران مجهز می شود.

سرهنگ کیاست سپهری روز پنجشنبه در حاشیه آئین گلباران مزار شهدای آستارا به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این ناوچه با هزینه ای بیش از 30 میلیارد ریال توسط متخصصان و مهندسان صنایع وزارت دفاع ایران طراحی و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: یک فروند ناوچه 50 فوتی هنگ مرزی آستارا نیز با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال بازسازی شد و ظرف دو هفته آینده به یگان اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: از ویژگی های برجسته آستارا مرز آبی و خشکی با جمهوری آذربایجان است و دریانوردی در شرایط جوی نامناسب، انجام گشت های منظم دریایی و قدرت مانور در شرایط توفانی از ویژگی های ناوچه های 50 و 60 فوتی است.
عیادت از یک بیمار مرزنشین در روستای عنبران آستارا از برنامه های سفر فرمانده مرزبانی گیلان در این شهرستان بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان، 38کیلومتر مرز خاکی و 15 کیلومتر مرز دریایی دارد.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزباني گيلان تجهيز ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا

دریافت 34 MB کد خبر 6092573

دیگر خبرها

  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است