Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@20:42:34 GMT

نکات مهم در هنگام پخت ماکارانی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۹۶۲۹

نکات مهم در هنگام پخت ماکارانی

رکنا: ماکارانی یکی از غذاهای خوشمزه که طعم و شکل ظاهر بسیار خوبی دارد و همچنین غذای محبوب بچه ها هست و در پخت این غذا باید نکاتی را رعایت کنیم

یکی از غذاهای خوشمزه در جمع ما ایرانیان که طرف داران بسیاری رانیز به خود دارد بخصوص کودکان غذای خوشمزه ماکارونی است که در پخت این غذای خوشمزه بایدنکات آشپزی را رعایت کنیم تا یک غذای کامل چه از نظر ظاهری و چه از نظر طعم خلق شود،ماکارانی که یک غذای با اصالت ایتالیای است که با سس های مختلفی میتوتن آن را نوش جان کرد و همچنین پخت ماکارونی جزء غذاهایی که در گروه غلات می باشند است که مصرف بی رویه آن باعث چاقی افراد میشود که ادامه مطالب را بخوانید

پخت ماکارونی

در هنگام پخت ماکارونی به این نکات توجه نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱_ ماکارونی مورد استفاده نباید بوی کهنگی و ماندگی بدهد.

۲_ ماکارونی نباید دارای ترک و خردشدگی باشد.

۳_ هنگام پخت، ماکارونی ها نباید بهم چسبیده و یا خرد شوند.

۴_ پخت ماکارونی نباید لعاب بیش از اندازه داشته باشد.

۵_ماکارونی پخته شده باید بو، مزه و طعم ماکارونی را داشته باشد.

۶_ براحتی جویده و قابل هضم باشند

بیشتر بدانید : نکات قابل توجه در پخت ماکارونی

ماکارونی یا پاستا از غذاهای محبوب بچه ها و حتی بزرگ ترهاست. این غذا رو میشه با سس های مختلف درست کرد. پاستا غذای ایتالیایی هست که تهیه اون فوت و فن خاص خودش رو داره. اگر واقعاً ماکارونی عالی می خواهید ، باید آنها را در یک قابلمه آب بپزید. قابلمه باید برای آب کافی جا داشته باشد اینقدر که رشته های ماکارونی موقع پختن آزادانه در آن بچرخند. این طوری دیگر به هم نمی چسبند”

خیلی ها در هنگام پخت ماکارونی برای این که پاستا به هم نچسبه، به آب جوش روغن اضافه می کنن، اما تنها کاری که روغن میکنه اینه که مانع از کف کردن آب میشه و نقشی در نچسبیدن پاستا نداره. در هنگام پخت ماکارونی برای نچسبیدن آن، باید آب در حال جوشیدن باشه و هر از گاهی هنگام پخت پاستا رو هم بزنین و بلافاصله پس از آب کشیدن با سسی که تهیه کردین، مخلوط کنین.

تزیین ماکارونی

در مرحله آبکشی روی پاستا رو آب نگیرین تا طعم اون باقی بمونه و نشاسته اون هم کمک می کنه تا سس جذب پاستا بشه. به آب پاستا به ازای هر نیم کیلوگرم حداقل یک قاشق غذاخوری نمک اضافه کنین.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه چاقی غذا حمله بچه رعایت محبوب غذا عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد جوان خانواده پرونده دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | سیل؛ طغیانی علیه طغیان انسان!

همشهری آنلاین: این روزها، باران‌های بهاری، امان بسیاری از مردم کشورها را بریده است و حالا گل‌ولای، جنوبی‌ترین منطقه در شهر ریوی برزیل را درنوردیده! تماشای عکس ها، خالی ار لطف نیست. (عکس‌ها: رویترز)

بیش تر بخوانید: هنگام وقوع سیل چه کنیم؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل، هنگام سیل و پس از سیل

کد خبر 849811 برچسب‌ها سيل برزیل محیط زیست جهان

دیگر خبرها

  • عکس | سیل؛ طغیانی علیه طغیان انسان!
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری