Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:34:38 GMT

ماجرای دلخور شدن لاله صبوری از مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۹۶۵۳

ماجرای دلخور شدن لاله صبوری از مهران مدیری

رکنا: سیدعلی ضیاء چهارشنبه شب میزبان لاله صبوری بازیگر و مجری تلویزیون در برنامه «فرمول یک» بود و با او از زمان به شهرت رسیدن تا دلیل قطع همکاری اش با مهران مدیری، اجرا، فرزندانش و تغییر لایف استایل در ایران سخن گفت.

به گزارش رکنا، لاله صبوری با حضور در برنامه «فرمول یک» به گفت وگو با علی ضیا نشست و در ابتدای برنامه درباره علاقه‌اش به موسیقی گفت: سبک جدیدی که موسیقی سنتی و مدرن را تلفیق کرده اند نزدیک به سلیقه من هستند مثل همایون شجریان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی موسیقی پاپ گوش نمی کنم.

یک شبه معروف شدم و نتوانستم درست تصمیم بگیرم

بازیگر «جنگ 77» درباره آغاز فعالیت‌های خود توضیح داد: من یک دختر دانشجو بودم که از 12 سالگی کتاب خوانده و به یک شعور نسبی رسیده بودم اما یک شبه معروف شدم. من در کنکور سراسری نفر 26 شدم. آن زمان هم شعر می گفتم، هم شاگرد آیدین آغداشلو بودم و... مستقیم از سر پایان نامه هم وارد اولین کارم شدم. کسی که ره صد ساله را یک شبه می رود نمی تواند مثل کسی که پله به پله جلو رفته است تصمیم بگیرد. من بعد از جنگ 77 نویسندگی برنامه «ببخشید شما» را انجام دادم و بعد دیگر همکاری با آقای مدیری نداشتم.

لاله صبوری در فرمول یک

این بازیگر Actor درباره دلخوری مدیری از خودش اظهار کرد: مصاحبه مدیری درباره من مربوط به 7، 8، 10 سال بعد از آن ماجرا بود. من سر کار دیگری رفتم و باعث دلخوری ایشان شدم. اصولا هم رابطه خوبی نداریم. البته ایشان که اصولا توضیح نمی دهند! سخن بزرگان است که می گوید اگر توضیح بدهی کسر شانت می شود! من برای او احترام قائلم. در هوش ایشان هیچ تردیدی ندارم. بسیار کاربلد هستند.

بازیگر «این زمینی ها» درباره فعالیت در حوزه اجرا گفت: همیشه در کنار کارهایم اجرا کرده ام. از سال 82 تا 84 دو سال مجری برنامه «شباهنگام» بودم که برای شبکه جام جم بود. وقتی اجرا زنده باشد خیلی دلپذیر است و مثل تئاتر می ماند که نفس به نفس مخاطب هستی.

با ایفای نقش مادر مشکلی ندارم و خودم هم مادرم

این بازیگر درباره کمرنگ شدن حضورش در تلویزیون گفت: در یک کاری و مقطعی اگر قضیه معروف و محبوب بودن باشد نمی شود از آن بالاتر رفت. حمل بر خودستایی نیست اما همین حالا خانم های 60، 70 ساله مرا می بینند و آیتم های دهه 70 را یادشان است. اما خب سلیقه سینما Cinema و تلویزیون ما این است که نقشهای جوان تر را بپذیرد. اگر نقش مادر به من پیشنهاد شود هم مشکلی ندارم و خودم مادر هستم.

او افزود: 17 ساله بودم که پسرم به دنیا آمد و او حالا 31 سال دارد. او آرشیتکت است و در کاشان دارد یک خانه بسیار زیبا می سازد. دخترم روانشناس است و یک دختر 11 ساله به نام نورا هم دارم. نسل آدمهایی مثل من که سه بچه داشته باشند دیگر منقرض شده است.

صبوری تاکید کرد: حالا دیگر در ایران سبک زندگی مثل همه جای دنیا عوض شده است و اکنون بر اساس توقعاتی که آدمها در این سالها داشتند و شخصیت ها عوض شده اند جور دیگری می خواهند ازدواج و زندگی کنند. ازدواج ها بر اساس پول شده است و دختر منتظر است طرف ماشین آخرین سیستم داشته باشد. ولی من به دختر خودم هم می گویم مگر در پورشه خوشبختی تقسیم می کنند؟ با 206 هم می شود خوشبخت بود.

این بازیگر در پایان گفت: مردم با رک بودن و شوخی های من آشنا هستند اگر در این برنامه شوخی کردم عذرخواهی می کنم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor تلویزیون سینما Cinema سبک زندگی تلویزیون مهران مدیری بازیگر مجری فرمول یک عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد جوان خانواده پرونده دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همواره قبل از اکران فیلم‌های سینمایی، تماشاگران بر اساس پیش‌بینی‌های خود نسبت به کیفیت اثر تولید شده و فضاسازی پیشینی که پیرامون فیلم وجود دارد، در روز اول پرده از آن استقبال کرده و به سینما می‌روند. البته استقبال روز اول اکران قطعا ملاک مفیدی جهت ارزیابی اقبال مخاطب به آثار نیست، اما این مولفه می‌تواند از ابعادی قابل توجه باشد.

به گزارش هنرآنلاین، در همین راستا شاه بودیم که فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۱ هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند.

مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. ساعت ۵ عصر تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۴۲ هزار مخاطب داشت و از آنجایی که این فیلم تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه، اکران فوق‌العاده داشت، توانست سرجمع ۵۸ هزار مخاطب داشته باشد.

مست عشق در شرایطی این عنوان را در میان آثار یک دهه اخیر از آن خود کرده که احتمالا توانسته رکورد نمایش روز نخست سینمای پس از انقلاب را نیز بشکند که این ادعا با توجه به در دسترس نبودن آمار دقیق تعداد مخاطبان روز نخست فیلم‌های دهه‌های ۶۰ تا ابتدای ۹۰، نمی‌تواند چندان دقیق باشد.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902764

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران