Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی در این دیدار پیشنهاد امضای تفاهم نامه دو‌ جانبه در زمینه تبادل مربی در رشته های مورد توافق طرفین، برپایی اردوهای مشترک و میزبانی از اردوی رشته های متقاضی، برپایی کلاسها و‌ دوره های آموزشی و همچنین تبادل امکانات و‌تجهیزات ورزشی را مطرح کرد که با استقبال گرم رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صالحی امیری به ارتباط و خاطرات خوب اهالی ورزش ایران بخصوص طرفداران جوان فوتبال با مربیان کروات همچون برانکو، بلاژوویچ و کرانچار اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده شناخت متقابل طرفین است. مربیان کروات در ایران بسیار مطرح و شناخته شده هستند و امیدواریم که بتوانیم از این ظرفیت خوب به درستی استفاده کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه از ماتِسا برای حضور در تهران جهت بررسی نهایی تفاهم نامه دعوت بعمل آورد که مقرر شد به دلیل پر بودن برنامه های وی این نشست در حاشیه اجلاس آنوک و در ژاپن برگزار شود.

ماتِسا نیز به شناخت خوبش از ایران اشاره کرد و گفت: سالها مسئول کمیته اقتصادی اطاق بازرگانی ایران و‌ کرواسی بوده ام و شناخت خیلی خوبی از تاریخ، تمدن و فرهنگ شما دارم. ایران و ایرانی ها برای من محترم و‌ قایل احترام بوده و هستند و بسیار خوشحال می شوم تا بتوانیم گامی مثبت برای توسعه همکاری ها برداریم.

وی در ادامه به حضور سرمربی کروات در تیم ملی واترپلوی کشورمان و کسب اولین مدال بازیهای آسیایی با هدایت وی اشاره کرد و اظهار داشت: اخبار ورزشی شما را پیگیری می کنم و می دانم که تیم واترپلوی شما با هدایت دوست خوب من به مدالی ارزشمند رسید. امیدوارم در رشته های دیگر نیز بتوانیم چنین مربیان موفقی را به شما معرفی و در مقابل از شما برای برخی رشته ها مربی توانا جذب کنیم.

وی در پایان ضمن استقبال از امضای تفاهم نامه خواستار حضور دکتر صالحی امیری در کرواسی شد تا ضمن بازدید از امکانات ورزشی این کشور نسبت به نهایی شدن اینن تفاهم نامه بحث و بررسی صورت گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرژانتین 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا