Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:25:09 GMT

مردم شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۹۷۷۹

مردم شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند

مردم ، کارکنان نظامی، انتظامی و مسئولان شهرستان خلیل آباد ، امروز پنج شنبه همزمان با آخرین روز از هفته ناجا با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، پیش از ظهر امروز  با فرا رسیدن نخستین پنج شنبه در هفته ناجا، مردم ، کارکنان نظامی، انتظامی و مسئولان شهرستان خلیل آباد به میهمانی لاله ها رفتند و با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام(ره) و شهدا، میثاقی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین میهمانی لاله ها در خلیل آباد نیز با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و جمع کثیری از مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.  

حاضرین در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 

خانواده های شهدا صاحبان اصلی امنیت هستند

ولی اله غلامی در این مراسم با بیان اینکه خانواده های شهدا صاحبان اصلی امنیت هستند، اظهار داشت: خانواده های شهدا هزینه اصلی را در راه به وجود آوردن این امنیت را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی در راه حفظ ارزش های انقلاب و اسلام و تامین امنیت تقدیم نظام و انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: تا پای جان در راه حفظ امنیت و ارزش های انقلاب و اسلام تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تاکید بر اینکه در آخرین روز از هفته ناجا در مزار شهدا گرد هم جمع شده ایم تا میثاقی دوباره با شهدای نظام و انقلاب داشته باشیم، تصریح کرد: به عنوان سربازان ولایت تا پای جان در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد و از نثار جان در راه به وجود آمدن و حفظ و استمرار امنیت دریغ نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته امنیت مطلوبی را در سطح شهرستان شاهد بودیم که رضایت مردم را به دنبال داشته است، اذعان کرد: در هفته ناجا توانستیم گوشه ای از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی در تامین امنیت اطلاع رسانی شد.

غلامی همچنین در پایان عنوان کرد: 26 نهاد و سازمان با نیروی انتظامی در جهت استقرار و به وجود آوردن امنیت شهرستان نقش و همکاری دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود