Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > والیبال - تیم ملی والیبال نشسته مردان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی با شکست تیم چین قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در فینال بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر قهرمان شد.

ست نخست این دیدار با امتیاز گیری تیم ایران شروع شد اما تیم چین سعی می‌کرد پایاپای ایران پیش برود اما شاگردان رضایی توانستند با مهار این تیم، ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست دوم ملی پوشان کشورمان با توانستند اختلاف امتیاز خود را با چین حفظ کنند و با کسب امتیاز ۸ اولین وقت استراحت فنی این ست را از آن خود کنند و در نهایت شاگردان رضایی این ست را ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند.

ست سوم همانند دو ست قبل، شاگردان رضایی توانستند برتری خود را به تیم چین دیکته کنند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ این پیروز شوند و در مجموع ۳ بر صفر تیم چین را شکست دهند و با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی را از آن خود کنند.


256 41

 

کلید واژه‌ها : بازی های آسیایی - پاراآسیایی - والیبال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازی های آسیایی پاراآسیایی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا

تیم‌های بسکتبال سه نفره مردان و بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا مقابل حریفان‌شان به برتری رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا به میزبانی سنگاپور پیگیری شد و تیم‌های مردان و بانوان کشورمان به مصاف حریفان‌شان رفتند.

تیم بانوان کشورمان در نخستین دیدار با نتیجه 16 بر 15 تیم ماکائو را شکست داد و در دومین مسابقه 14 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.

تیم مردان ایران هم در جدال با چین تاپیه با نتیجه 21 بر 10 پیروز شد و در دومین بازی 20 بر 10 مقابل هنگ‌کنگ به برتری دست یافت.

تیم بسکتبال بهمن قهرمان لیگ برتر بانوان شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود