Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ویل اسمیت، با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود از اولین پوستر فیلم «علاءالدین» رونمایی کرد.

ویل اسمیت بازیگر Actor نام آشنای هالیوود از پوستر فیلم جدید خود، «علاءالدین» رونمایی کرد. اسمیت روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر با انتشار این پوستر در صفحه فیسبوک خود نوشت: « - Lemme OUT!!بذارید بیام بیرون!!». او همچنین اضافه کرده است که بی‌صبرانه منتظرم تا مرا آبی رنگ ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویل اسمیت در این لایواکشن نقش غول آبی رنگ چراغ جادوی علاءالدین را بر عهده دارد.

علاوه بر اسمیت بازیگران دیگری چون منا مسعود در نقش علاءالدین، نائومی اسکات در نقش جاسمین و مروان کنزری در نقش جعفر حضور دارند. ۲ شخصیت جدید با بازی بیلی مگنوسن و نسیم پدراد نیز نقش دوستان جاسمین را بازی می کنند.

این فیلم که کارگردانی آن را گای ریچی برعهده دارد، نسخه بازسازی شده انیمیشن «علاءالدین»(۱۹۹۲) است که رابین ویلیامز فقید صداپیشگی غول چراغ جادوی آن را بر عهده داشت. آن فیلم یکی از موفق‌ترین ساخته های دیزنی بود و در آن سال بیش از نیم میلیارد دلار فروش کرد.

ویل اسمیت اولین بار سپتامبر سال گذشته عکسی از گروه بازیگران این فیلم را منتشر کرد ولی از آن زمان تا کنون اطلاعات کمی به بیرون درز کرده است.

«علاءالدین» ۲۴ ماه می (۳ خرداد) سال آینده اکران خواهد شد و قرار است کمی بعد از آن نسخه بازسازی شده یک انیمیشن کلاسیک دیگر یعنی «شیرشاه» روی پرده ها بیاید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor فیلم انتشار جادو ویل اسمیت رونمایی پوستر فیلم عکس ایران فیلم دختر تجاوز مرد جوان خانواده پرونده دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: تا پایان بهار سال جاری با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، شاهد استفاده از کابل دیتا به جای کابل سیگنال در چراغ‌های راهنمایی خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: در این پروژه به جای استفاده از کابل‌های حجیم برای انتقال سیگنال از کنترلر به فانوس‌های چراغ راهنمایی، تنها یک رشته کابل دیتا به صورت لوپ در سراسر تقاطع کشیده شده و از طریق encoding و decoding عملیات انتقال سیگنال چراغ‌های راهنمایی را انجام خواهد داد.

برادران تصریح کرد: از قبل از سال جدید پروژه‌ای به عنوان تبدیل کابل‌های سیگنال به کابل‌های دیتا با همکاری تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان در این شرکت در دست انجام است که تاکنون نتایج خوبی اخذ شده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح از جمله کاهش مصرف کابل و اختلاف انرژی، رفع احتمال برق‌گرفتگی چراغ‌های راهنمایی و نگهداشت آسان‌تر و ارزان‌تر تقاطعات و خرابی کمتر ادامه داد: حداکثر تا پایان بهار سال جاری نتیجه عملی آن را در تقاطعات شاهد خواهیم بود.

مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه در حال حاضر در تمام شهرهای کشور، انتقال سیگنال چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از کنترلر به فانوس‌های چراغ راهنمایی منصوبه در تقاطعات از طریق کابل‌های 16 رشته، 10 رشته و 4 رشته مسی صورت می‌گیرد، گفت: علاوه بر هزینۀ و حجم بالای کابل‌های استفاده شده در تقاطعات، برای سارقان جذاب بوده و به همین دلیل و همچنین موش خوردگی، باعث قطع شدن چراغ‌های راهنمایی تقاطعات شده و به وقت و سلامت شهروندان آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده