Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی است که با ویدئوهایی جنجالی از یک برنامه مصاحبه‌محور اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مجازی خبرساز شد. انتشار بخشی از این برنامه اینترنتی، انتقادات زیادی از فرخ‌نژاد را در پی داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در لایو اینستاگرام خود نسبت به واکنش کاربران به این ویدئوهای جنجالی منتشر شده در فضای مجازی، واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در لایو اینستاگرام خود از غرض‌ورزی برخی از گروه‌ها در انتشار تقطیع شده این برنامه گله کرد و مخاطبان خود را به اصل این مصاحبه ضبط شده ارجاع داد.

در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های فرخ نژاد در لایو شب گذشته درباره حواشی اخیر را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اینستاگرام هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ضمن دستگیری ۲ همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • اعلام جرم تازه دادستانی؛ اینبار حسین دهباشی احضار شد
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت «حمید سلطانی نژاد» کشته شد
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی‌نژاد
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • انتقاد صریح عباس عبدی از حواشی تازه کاظم صدیقی