Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسماعیل‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه آموزش‌های امدادی و اطفای حریق برای۶۰ خبرنگار و مدیر روابط عمومی استان سمنان برگزار شد، ابراز داشت: این اقدام با همکاری سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت که طی مدت شش روز این افراد مورد آموزش‌های مقدماتی آتش‌نشانی و کمک‌های اولیه واقع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هدف از ارائه آموزش به خبرنگاران و مدیران روابط عمومی یادگیری مفاهیم ایمنی و آشنایی با خطرات و نحوه برخورد در هنگام مواجه با آن است، افزود: در دنیای امروز خطر همواره وجود دارد لذا آگاهی افراد مختلف جامعه از نحوه مواجه با خطر می‌تواند در همان ساعات اولیه بحران از بروز بسیاری مشکلات و مرگ‌ومیرها پیشگیری کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان بابیان اینکه ارائه آموزش‌های امدادی به همه افراد و گروه‌های مختلف جامعه در دستور کار است، ابراز داشت: برای رسیدن به این گام و تحقق اهداف مرود نظر با جمعیت هلال‌احمر تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا هر دو سازمان امدادی بتوانند در ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و آموزش به شهروندان گام‌های ارزشمند بردارند.

اسماعیل‌پور در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین بحث مطرح‌شده در این دوره آموزشی شش‌روزه آتش‌نشانی تدریس مبانی اولیه آتش‌نشانی و کار با خاموش‌کننده‌های دستی بود که به‌صورت تئوری و عملی برای شرکت‌کنندگان دوره در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه در پایان به شرکت‌کنندگان این دوره گواهینامه پایان دوره آموزشی اعطا خواهد شد، افزود: قطعاً برنامه‌ریزی برای آموزش همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه پیگیری می شود.

کد خبر 4427548

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق سعید اسماعیل پور اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • این افراد معلم می‌شوند
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان