Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب آذربرا بعد از ظهر پنج شنبه در حمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بالای برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرقدس اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری بر تسریع در تکمیل پروژه عظیم مذهبی مصلای این شهر تأکید دارد.

وی بیان کرد: نماز جمعه یکی از مهمترین مراسم عبادی سیاسی مسلمانان جهان است که از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، نماز جمعه علاوه بر اینکه یک عبادت محسوب می‌شود، نماد وحدت مسلمانان و عظمت اسلام نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان داشت: مصلای نماز جمعه به عنوان قطب فرهنگی یک شهر کارکرد های فراوانی دارد، بنابراین مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهر قدس حق دارند که از وجود مصلای نماز جمعه در شهر خود بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری قدس از چند سال پیش توان خود را بر احداث مجموعه مصلای نماز جمعه متمرکز کرده و با تعیین و اختصاص بودجه‌های قابل توجه برای تکمیل این پروژه تلاش می‌کند.

 آذربرا گفت: در سال ۹۶ مبلغ ۲ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته و یک و نیم میلیارد تحقق یافته است تا با یاری خداوند متعال هرچه سریع‌تر این پروژه عظیم مذهبی در شهر قدس به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 4427571

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر قدس مصلی اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز