Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:52:45 GMT

امنیت لازمه توسعه و آرامش

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۰۸۹۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش پلیس ، امنیت و اصناف در گرگان برگزار شد.

همراهی، همدلی و تعامل سازنده اصناف و نیروی انتظامی ضامن سلامت تولید، امنیت اقتصادی، امنیت اجتماعی و در نتیجه برقراری نظم و آرامش در جامعه است که این نشستها و گفتگوها میتواند در تعمیق همدلی و تعامل این دو مجموعه موثر و مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: امنیت توسعه اصناف نیروی انتظامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار احمد رضا رادان عصر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب وی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سبب افتخار است که نسبت به مقوله امنیت انتظامی و نظامی شناخت و تسلط کافی و جامع دارید که این موضوع عامل انگیزه و هدایت همکاران ما در مجموعه انتظامی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: سردار رادان: مسئولان هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند


فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: خوشبختانه همانند سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با همراهی و همکاری بسیج، سپاه و نیروهای مردمی اهداف، آرزو و تلاش جبهه استکبار و معاندین که قصد شعله‌ور کردن و خدشه‌دار کردن امنیت کشور را داشتند، با دعای خیر خانواده شهدا، مردم و لطف خداوند، همکاران ما در این جبهه خوش درخشیدند و تلاش دشمن را ناکام گذاشتند.

سردار رادان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته فرماندهی انتظامی کشور ۹۰ شهید در مسیر امنیت تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: برای نمونه دیشب درحالی که مردم روزه‌دار در حال افطار بودند یکی از همکاران خدوم انتظامی در استان سیستان بلوچستان در راستای تامین امنیت این مرز و بوم شهید شد؛ برقراری امنیت هزینه دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در طول تاریخ و انقلاب اسلامی، مردمی مبارز و در حماسه‌های مختلف در صحنه بوده‌اند اضافه کرد: استان بوشهر دارای موقعیت استراتژیک است که از یک طرف قطب انرژی و اقتصادی کشور و از سوی دیگر به علت شرایط جغرافیایی مرزهای طولانی دریایی در خلیج فارس باعث شده است که قاچاقچیان و افراد سودجو با قاچاق کالا به اقتصاد و تولید کشور خسارت وارد کنند و حوادث زیادی را رقم بزنند که در این زمینه انتظامی و مرزبانی خوب درخشیده‌اند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به مشکلات در حوزه مسکن کارکنان انتظامی استان بوشهر گفت: همکاران با توجه به شرایط اقتصادی باید بخش عمده‌ای از حقوق خود را صرف هزینه اجاره مسکن کنند.

سردار رادان ادامه داد: خوشبختانه برنامه نهضت تامین منازل سازمانی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد و این استان در اولویت است و تلاش می‌شود تا ۲ سال آینده فشار معیشت به خصوص تامین مسکن بر کارکنان انتظامی برداشته شود.

وی با اشاره به مأموریت پلیس در نوروز و بهار قرآن و طبیعت گفت: همه سعی و تلاش پلیس خدمتگزار بر این است نوروز ۱۴۰۳ و بهار قرآن و طبیعت در زیر چتر آرامش و امنیت برای همگان سپری شود.

نیروی انتظامی در شرایط مطلوب قرار دارد

امام جمعه بوشهر هم با بیان اینکه حوزه امنیت یک مقوله فوق‌العاده راهبردی است اظهار داشت: این مهم از ارکان استراتژیک مدیریت جامعه در جهان محسوب می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امنیت را زمینه‌ساز آفرینش تمدن و توسعه دانست و تصریح کرد: بدون امنیت هیچ پیشرفت و توسعه‌ای در جامعه رقم نمی‌خورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان از جمله استکبار، صهیونیست بین‌الملل در این اندیشه هستند که امنیت ایران را دچار بحران کنند و در پرتو تخریب امنیت دست به اقدامات خاصی بزنند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه دشمنان به شکست انجامید و نهاهای امنیتی و انتظامی حماسه‌ای از اقتدار ایران و امنیت پایدار آفریدند و هر هفته در راه برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی شهدای تقدیم می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ستاد، صف و حوزه سخت و نرم‌افزاری و بر اساس دانش مدیریت امنیت در شرایط مطلوب قرار دارد اضافه کرد: نیروی فراجا در شرایط توطئه دشمنان با حماسه‌آفرینی اقتدار امنیتی ایران رقم زده است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مجموعه فراجا در شرایط پایدار و ارتقا سطح امنیت قرار داریم.

صفایی بوشهری اضافه کرد: با توسعه مراکز آموزش عالی، آموزش ضمن خدمت در عرصه بصیریت و معنویت، و مجاهدت نیروی انتظامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی و مرزبانی استان بوشهر گفت: شاخص‌های امنیت استان بوشهر بسیار بالا است و امنیت پایدار در این استان با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و همدلی مردم برقرار است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر ویژگی این استان در ابعاد گوناگون را برشمرد و اضافه کرد: استان بوشهر پایتخت انرژی ایران است و از ظرفیت فوق‌العاده‌ای در عرصه نفت، گاز، پتروشیمی، تولید محصولات کشاورزی، آبزیان، و تجارت دریایی برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ضریب امنیتی استان را فوق‌العاده بالا دانست و با بیان اینکه یک همبستگی و همراهی بین مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، روحانیت و اقشار مختلف مردم برقرار است اضافه کرد: توجه ویژه ملی و بین‌المللی به استان بوشهر است که با تعامل و مدیریت بحران مسائل پشت سرگذاشته می‌شود.

صفایی بوشهری، بوشهر را استان حماسه، اقتدار مبارزات ضداستعماری و استکباری دانست و اضافه کرد: مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری هستند و همواره بر اساس اندیشه‌های معظم‌له برنامه‌ریزی می‌شود.

وی فعالیت نیروی انتظامی را در خط و مسیر شهدا و اهل بیت علیه‌السلام دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی نزد مردم از جایگاه مهم و فوق‌العاده برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224881 برچسب‌ها فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲
  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده است
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده