Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@20:50:13 GMT

دستگیری کلاهبردار تلفنی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۰۹۳۵

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه شماری از شهروندان به این پلیس مبنی بر این‌که به طرز مشکوکی از حساب بانکی آنان مبالغ هنگفتی برداشت شده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه و همچنین در اظهارات شکات مشخص شد کلاهبردار با فرد مورد نظر خود تماس تلفنی برقرار کرده و عنوان می‌کند که فرد در قرعه‌کشی مسابقات قرآنی برنده جایزه نقدی کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده و پس‌ از آن با فریب دادن شخص، وی را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی‌های غلط و پیچیده نسبت به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب وی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی به هویت کلاهبردار پی برده و سپس با انجام عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به این پلیس انتقال دادند.

اعتمادی با اشاره به این‌که متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل خلاف قانون شده است، در ادامه اظهار کرد: این فرد در مواجهه با اسناد و ادله موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به‌علت مشکلات مالی دست به این اقدام زده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد

سرهنگ محمد گلمحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند مأموران یگان امداد سارقی که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضائی و بازرسی از منزل این شخص تعدادی گوشی و همچنین تعداد بیست‌ویک دستگاه مادر بورد اصلی گوشی و کارت گرافیک لپتاب کشف و ضبط شد

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه در سطح شهر بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098539

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت