Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@17:41:38 GMT

جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در 19 مهر 97

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۰۹۷۵

جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در 19 مهر 97

جدیدترین قیمت انواع خودرو داخلی در 19 مهر 97.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت ماشین خودرو داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)

بازار عرضه «فایل فروش آپارتمان» در شروع ماه دوم از سال 1403، با یک تغییر محسوس نسبت به فروردین روبه‌رو شده است؛ افزایش نسبی فروشنده‌‌‌ها.

به گزارش دنیای اقتصاد، نتایج تحقیقات میدانی دنیای‌اقتصاد از بازارهای آنلاین معاملات مسکن در شهر تهران حاکی است، برخلاف هفته‌‌‌های ابتدای سال‌جاری که در برخی از محله‌‌‌های انتخابی متقاضیان خرید آپارتمان، فایل عرضه وجود نداشت و در دیگر محله‌‌‌ها، تعداد فایل‌‌‌ها بسیار ناچیز بود، در حال حاضر نبض عرضه تغییر کرده است.

بازار مسکن به شکل سنتی در شروع هر سال با کاهش شدید عرضه فایل روبه‌رو می‌شود به‌طوری که مالکانی که قصد فروش آپارتمان دارند منتظر رصد چشم‌‌‌انداز قیمت‌ها و متغیرهای موثر بر نبض مسکن می‌‌‌مانند و در میانه بهار به تدریج وارد بازار می‌‌‌شوند. امسال اما علاوه بر این رفتار سنتی، دو متغیر بیرونی بسیار موثر بر نبض قیمت مسکن، در وضعیت بسیار خاص قرار گرفت.

این دو متغیر شامل ریسک‌‌‌ غیراقتصادی مرتبط با اوضاع منطقه –تنش‌‌‌های سیاسی حوزه بین‌الملل همچون جنگ- و همچنین نوسانات نرخ دلار بود.

بازار مسکن طی ۶سال گذشته همواره تحت‌تاثیر متغیرهای بیرونی بوده و تغییر جهت وضعیت این متغیرها یا تشدید نوسانات آنها، ابتدا روی رفتار تقاضای سرمایه‌‌‌ای ملک و سپس روی سمت عرضه و قیمت مسکن تاثیرگذار بوده است.

 از وضعیت کنونی فایل‌‌‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران و بیش از ۱۰۰محله شهر حاکی است، در حال حاضر میانگین قیمت پیشنهادی فروشنده‌‌‌ها برای واحدهای مسکونی با میانگین مساحت ۸۰ مترمربع و عمربنای ۸ سال، رقمی معادل ۸۶ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان در هر مترمربع است.

در اولین هفته‌‌‌کاری بازار مسکن ۱۴۰۳، در همین ستون، گزارشی از وضعیت فایل‌‌‌های فروش آپارتمان در محله‌‌‌های منتخب ۲۲ منطقه تهران به چاپ رسید که در آن زمان، میانگین قیمت پیشنهادی در فایل‌‌‌های آپارتمانی، ۸۴ میلیون تومان در مترمربع برآورده شده بود.

به این ترتیب تورم در فایل‌‌‌های فروش آپارتمان طی این مدت حدود ۳‌درصد است.

با این حال، برحسب حجم عرضه و مقایسه آن با حجم تقاضای خرید در بازار فروردین، «قیمت قطعی در معاملات انجام شده»، احتمال خیلی زیاد با «قیمت پیشنهادی» تفاوت داشته است و حتی تورم مسکن نیز نرخ دیگری می‌تواند باشد.

هنوز بانک مرکزی گزارش معاملات مسکن فروردین که «قیمت قطعی» از آن استخراج می‌شود را منتشر نکرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها