Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخعی رییس شرکت غله جیرفت با اشاره به خرید محصول گندم، کلزا، گلرنگ و آفتابگردان کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در ۵مرکز گفت:با هدف تشویق کشاورزان به کشت‌های جایگزین و تامین گندم و دانه‌های روغنی مورد نیاز در استان و کشور از جمله ۲۵۰۰تن کلزا،۸۰هزار تن آفتابگردان و ۱۳هزار تن گلرنگ در مراکز خرید ملکی شرکت غله در جنوب استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی با اشاره به اینکه وجه خرید تضمینی محصولات پس از تحویل بار کشاورز به مراکز خرید به حساب کشاورز پرداخت شده است افزود:هرکیلو گندم به قیمت ۱۳۵۰تومان از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود:کشاورزانی که محصول خود را تحویل مراکز ملکی شرکت غله داده اند هر تن ۱۵هزار تومان کرایه حمل دریافت کرده اند.

رییس شرکت غله جیرفت از ارسال و بارگیری بیش از ۳۰هزار تن گندم تولیدی کشاورزان جنوب کرمان به مرکز استان به واسطه کیفیت مرغوب این محصول خبرداد.

انتهای پیام/ی

خرید تضمینی ۱۱۰ هزار تن گندم و ۹۳ هزار تن دانه روغنی از کشاورزان جنوب استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد