Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه تبادل غرفه بین نمایشگاه های کتاب تهران و تایپه امروز در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امضا شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مراسم امضای تفاهم نامه تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه تایپه با حضور امیرمسعود شهرام نیا، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران و جیمز چائو، رئیس نمایشگاه کتاب تایوان در غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این تفاهم نامه مقرر شده که دو کشور تا ۵ سال بدون پرداخت بهای غرفه در نمایشگاه های کتاب همدیگر شرکت کنند. به علاوه هر سال یک نویسنده از ایران در نمایشگاه تایوان و یک نویسنده از تایوان در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت سردار اشتری اردبیل نیروی انتظامی همایش روایت راهیان 19 مهر ایران و تایوان تفاهمنامه نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت