Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز در مراسم معارفه و تودیع مدیران کل جدید و سابق مدیریت بحران استان با اشاره به عملکرد استان در مقابله با زلزله سال گذشته و مقایسه این عملکرد با دیگر بحران‌ها در سطح کشور گفت: مجموع اقداماتی که در این راستا در استان با توجه به امکانات محدود انجام شد در مقایسه با دیگر سوانح طبیعی در کشور بسیار قابل توجه می‌باشد که باید از مجموعه این اقدامات و تلاش‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای انتخاب معاونین عمرانی در فرمانداری‌ها اظهار داشت: قطعاً این کار در راستای انجام امور بهتر و دقیق‌تر طرح‌های عمرانی و توجه بیشتر به این حوزه اثرگذار است و ما از فرمانداران استان خواسته ایم که در کنار مباحث سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به حوزه عمرانی هم توجه کنند و این مهم را در دستورکار‌ها و برنامه‌های ویژه خود قرار دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام دادن کار‌ها در موعد مقرر و عدم به تاخیر انداختن کار‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه در راستای هم افزایی و تسریع در انجام امور باید از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و با توجه به اینکه ظرفیت حوزه عمرانی بسیار غنی و توانمند است که با استفاده از آن می‌توان تحول بسیار مناسبی در سطح استان ایجاد کرد.
سالاری هر گونه تغییر مدیریت را در راستای استفاده از تجربیات جدید و ایجاد افکار جدید برای انجام بهتر امورات عنوان کرد و گفت: آقای رضا محمودیان مدیرکل سابق مدیریت بحران استان انصافاً در زمان بحران و وقوع زلزله سال گذشته عملکرد قابل توجهی داشتند که باید از ایشان و مجموعه مدیریت بحران در زمان بحران و دیگر اقدامات تقدیر و تشکر کنیم.
وی همچنین با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق جلیل بالایی، ایشان را به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استان معرفی کرد.
لازم به ذکر است رضا محمودیان طی چند روز اخیر به عنوان مدیرکل حراست استانداری منصوب شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران تودیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در قرارگاه کاهش تصادفات استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۹ نفر را در این حوادث از دست داده‌ایم و خانواده‌های زیادی داغدار و حتی بی سرپرست شده‌اند، آیا نباید با این وضعیت چاره‌ای بیندیشیم و به صورت عملیاتی اقدامات لازم را برای کاهش این مقدار تلفات انجام دهیم.

وی افزود: سال گذشته و تنها در دو کمربندی کرمانشاه ۴۰ نفر جان خود را به خاطر حوادث رانندگی از دست داده‌اند، تلفاتی که بسیار زیاد است و باید برای کاهش آن تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس از سال گذشته تصمیم گرفتیم که جلسات را از پشت میز به سطح شهر و میادین ببریم تا از نزدیک مشکلات، نواقص و معضلات را شناسایی و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

سردار حاجیان اضافه کرد: با این حال برخی مدیران که درگیر رفع نواقص بودند به جز یکی دو بار در این بازدیدهای میدانی حضور پیدا نکردند که جای گلایه و انتقاد دارد.

وی تاکید کرد: هرچند در این بازدیدها اقدامات خوبی صورت گرفت و نواقص بعضی نقاط حادثه‌خیز رفع شد یا در حال رفع شدن است، اما کافی نیست و لازم است اقدامات گسترده‌تری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تأمین روشنایی میدان آزادی، تقاطع سردار سلیمانی و سایر معابر، اصلاح هندسی میدان نیایش، ایجاد دور برگردان میدان آناهیتا، اصلاح هندسی میدان ظفر و دوربرگردان میدان مقابل شرکت زمزم از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم پلیس نمی‌تواند بنشینید و دست روی دست بگذارد و مرگ همشهریان و هموطنان خود را در حوادث ترافیکی مشاهده کند.

وی گفت: پلیس همانگونه که پاسخگوی کار و اقدامات خود است از دستگاه‌های مسئول نیز به نفع مردم مطالبه‌گری می‌کند و چنانچه آن‌ها به وظایف قانونی خود در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش سوانح رانندگی عمل نکنند علیه آن‌ها اعلام جرم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم که در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس وظیفه خود می‌داند در هر شرایطی برای آسایش و رفاه حال مردم تلاش کند، تصریح کرد: امیدوارم سایر دستگاه‌های مسئول نیز با توان بیشتری پای کار بیایند و مدیران نیز در بازدیدهای میدانی و جلسات راهبردی شرکت کنند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

کد خبر 749741

دیگر خبرها

  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند