Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان گفت: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تاکنون 415 حلقه لاستیک در چند نوبت بین کامیونداران و خودروهای مسافربری این شهرستان توزیع شده است.

حسین بیادار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد لاستیک به نرخ دولتی در اختیار آنان قرار گرفت، افزود: از این تعداد لاستیک توزیع شده 231حلقه مربوط به ماشین های باری و 184حلقه متعلق به ماشین آلات سواری و اتوبوس بین شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توزیع لاستیک وارداتی در راستای تحقق مطالبه های به حق رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی دولت در سراسر کشور انجام شد و در هر نوبت توزیع، سهمی به ناوگان این شهرستان تخصیص می یابد.
بیادار هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه و ارزان لاستیک در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و اظهار کرد: عوامل توزیع و فروش در سطح شهرستان بوکان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان معرفی شده اند.
در شهرستان بوکان یک هزار و 932 خودرو سنگین و نیمه سنگین وجود دارد که یکهزار و 750 دستگاه آن انواع خودرو باری و 182 دستگاه خودرو سواری بین شهری است.
7510/3020/7129/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل ونقل توزيع لاستيك بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک، عمدترین محصول زراعی شهرستان میاندوآب است که امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت این محصول رفته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذرپرورشی‌گندم برای کشت در بین کشاورزان پیشرو شهرستان توزیع شده و با نظارت کارشناسان جهادکشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع‌گندم به کشت‌بذرمادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت‌بذرپرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی‌شده‌گندم در بین زارعان این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در ادامه گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول گندم، تاکنون ۲ هزار و ۸۷۵ تن انواع کود‌های‌شیمیایی یارانه‌دار در بین گندم‌کاران این شهرستان توزیع شده و از محل اعتبارات طرح خوداتکایی گندم هزار و ۵۵۰ لیتر کودریزمغذی به صورت رایگان در راستای افزایش کیفیت محصول تولیدی در بین زارعان منطقه توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه