Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:37:39 GMT

اعتبار ملی ساخت فرهنگسرای شهرداری آمل اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۱۲۵۹

اعتبار ملی ساخت فرهنگسرای شهرداری آمل اختصاص یافت

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی اوراق مشارکت جهت ساخت فرهنگسرای شهرداری آمل خبر داد. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عزت الله یوسفیان ملا بعدازظهر امروز در افتتاح ساختمان شهرداری منطقه یک آمل با بیان اینکه امروزه در عرصه توسعه هر نوع موانعی رفع شده است، اظهار داشت: فعالیت در شورا با وجود عدم حقوق ثابتی و سابقه ای، جز خدمت به خلق الله چیزی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر اموری اختلاف نظری وجود دارد اما دعوا در هر عرصه ای منفعتی برای یک شهرستان و استانی ندارد. یوسفیان ملا با اشاره به اینکه کارنامه جمعی مردم همیشه سالم و بدون اشتباه است، هر خدمتی از سوی شورا و شهرداری در اذهان مردم می ماند.

نماینده مردم آمل با اشاره به تعریض خیابان امام رضا(ع) عنوان کرد: این یک پروژه بزرگی است که تاکنون گام هایی برداشته شد و برای جذب اعتبار تلاش می شود تا این خیابان با اعتبار دولتی هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی درباره شکایت ارگانی از شهردار برای موضوع زباله یادآور شد: البته شکایت در برخی از جاها توجه به قانونی در یک کشوری دارد که به اجرا در می آید اما در امر زباله باید مورد بررسی قرار گیرد و علت این شکایت را شفاف سازی شود.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: در اجرای ساخت فرهنگسرای شهرداری نیز بالغ بر 5 میلیارد ریال اعتبار از سوی اوراق مشارکت اختصاص می یابد.

شهردار آمل با بیان اینکه هر ساله در این شهر پروژه‌های عمرانی انجام می‌شود، عنوان مرد: اکنون در بحث ساخت کشتارگاه صنعتی مقتصات و جغرافیای آن قطعی و مشاور آن نیز تعیین شده است.

احمد سلیمانی با اشاره به اینکه عرصه پاساکش نیز تصرف شده و تسریع راه صورت و بازگشایی شده است، گفت: برای ساخت کارخانه زباله سوز نیز اسناد مناقصه به وزارت کشور ارائه و تایید شد تا شرکت آن برای ساخت و ساز ورود یابد.

وی ادامه داد: با جابجایی عرصه عمارت دو پروژه بزرگ جاده جایگزین و سد هراز از حبس آزاد و به وزارت نیرو تحویل داده می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تعریض خیابان امام رضا(ع) بیان کرد: برای تملک و آزادسازی خیابان آن با حمایت نماینده مردم در آمل بالغ بر 84میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و اکنون هتل شاهین آن مورد تخریب و تعریض می شود.

شهردار آمل خاطرنشان کرد: این سازمان ساخت فرهنگسرای شهرداری را در دست اجرا دارد که نیاز به جذب اعتبار است تا به اتمام برساند.

رئیس شورای اسلامی آمل نیز یادآور شد: تعریض خیابان امام رضا از مهمترین آرزوها و دغدغه های مردم آمل بوده که با اجرای این پروژه بار بزرگی از تردد ترافیکی برداشته می‌شود.

محمد محمدی با بیان اینکه اکنون آسیب‌ها و مشکلات در این شهر زیاد است اما با تعامل مسئولان می‌توان به رفع آنها پرداخت، افزود: آسفالت خیابان‌ها با وجود سه برابر شدن قیر با تلاش و حمایت نماینده تاکنون تحقق یافته و بخش عمده ای از خیابان‌ها آسفالت شد.

وی ادامه داد: در امر زباله عمارت نیز می توان با جدیت به رفع آن پرداخت و با توجه به شکایت از شهردار باید از این معضل با رضایتمندی عبور کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری از شهرداری‌های شهرهای مازندران و موضوع تعویق حقوق کارمندان شهرداری اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر قابل تقدیر و شایسته است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P1336/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است

استاندار ایلام گفت: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، مصوب شد تا ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر، بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان همچون سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: وزیر کشور به تازگی در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

شبکه آب و فاضلاب ایلام فرسوده است

وی با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تأمین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، تصریح کرد: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری در حال بررسی است و امیدواریم اعتبارات این موضوع به طور کامل تأمین شود.

وی از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت و ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

بهرام‌نیا با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تأمین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 747806

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر