Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان ظهر پنج‌شنبه در ششمین روز از هفته ناجا از دستگیری ۳ باند سازمان یافته سرقت خودرو، ویلا و قطعات خودرو در سطح شهرستان ارومیه طی نوزده روز گذشته، خبرداد و گفت: از ابتدای مهرماه امسال، ۱۳۸ نفر سارق دستگیر شدند که در بازجویی‌های خود به ۱۷۲ فقره سرقت از منازل و مغازه‌ها و همچنین  وسایط نقلیه اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باند اول این سارقین اقدام به سرقت از ویلاهای باغ‌های امامزاده ارومیه، باند دوم اقدام به سرقت خودرو، اوراق کردن خودروها و فروش قطعات و باند سوم اقدام به فروش قطعات الکترونیکی از جمله ECU خودروهای داخلی می‌کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین به دستگیری سارق، سرقت شبه مسلحانه اشاره کرد و گفت: این فرد با پوشاندن چهره خود و با اسلحه قلابی اقدام به سرقت خودروهایی که رانندگان آن خانم بودند می کرد و در ازای دریافت مبالغی از مالکان خودرو مسروقه را به مالکان آن باز میگرداند که در نهایت در حین سرقت و زورگیری از یک خودرو در خیابان شهید بهشتی ارومیه دستگیر شد.

اصلانی در ادامه گفت: ارزش کلیه اقلام مسروقه کشف شده از ۳ باند مذکور ۴ میلیارد ریال بود که همه اقلام کشف و به مال‌باختگان تحویل خواهد شد.

اصلانی همچنین ضمن رونمایی از یک دستگاه گشت ویژه پلیس آگاهی آذربایجان غربی‌ مجهز به سیستم پلاک خوان ، اظهار کرد: این خودرو گشتی تنها در ۶ استان کشور فعال است و برای تجهیز خودروی پلیس به این سیستم، یک میلیارد ریال هزینه شده و این سیستم قادر است تمامی وسائط نقلیه که سرقتی، تحت پیگرد قانونی و یا توقیف قضایی هستند از فاصله ۵۰۰ متری تشخیص و به محض رویت، هشدار دهد.

وی اضافه کرد: در طول ماه جاری و با استفاده از سیستم پلاک‌خوان، ۴۵ خودرو مسروقه و دارای دستور توقیف قضائی توسط این گشت ها شناسایی و متوقف شده اند.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه سارق دستگیری فرمانده انتظامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید