Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@21:09:48 GMT

نرخ جدید ویزای اربعین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۱۸۸۴

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - ایسنا نوشت: پس از موافقت رییس جمهور با اعمال ٣٥ درصد تخفیف در ارز مورد نیاز ویزای اربعین، سازمان حج و زیارت نرخ جدید ثبت نام اربعین را اعلام کرد.

رییس بانک مرکزی در نامه‌ای به رییس‌جمهور پیشنهاد کرده بود: این بانک بابهره‌گیری از سامانه نیما بتواند برای عاشقان امام حسین (ع) که در راهپیمایی اربعین حسینی حضور می یابند، ۳۵ درصد تخفیف نسبت به نرخ نیما، در نظر بگیرد که امروز با اعلام موافقت رییس جمهور، سازمان حج و زیارت نرخ جدید ثبت نام اربعین را 234 هزار و 875 تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه اعلام شده شامل خدمات روادید، بیمه و پزشکی اربعین که به تومان دریافت می‌شود.

قیمت ثبت‌نام سفر اربعین از زمان آغاز ثبت نام در سامانه سماح تا کنون با توجه به نوسانات ارز، سه مرتبه اصلاح شده است. این سازمان هفته گذشته پس از کاهش نرخ ارز در سامانه نیما متاثر از تغییرات بازار، هزینه ثبت نام اربعین را ٣٧١ هزار و ٨٨٠ تومان اعلام کرده بود.

شهریار حیدری ـ دبیر ستاد اربعین ـ پیش تر گفته بود: مابه‌التفاوت این هزینه از طریق سازمان حج و زیارت به مردم بازگردانده می‌شود.

 

41231

 

کلید واژه‌ها : پیاده روی اربعین - گردشگری مذهبی - اربعین - گردشگری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پیاده روی اربعین گردشگری مذهبی اربعین گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال

 به گزارش  تابناک به نقل از پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب‌وشتم اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آن‌ها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آن‌ها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود که برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰ میلیارد ریال تتر به حساب آن‌ها واریز کند، اما این کار را نکرد و زمانی که آن ۳ مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم